کد خبر 459534
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳

شهروند عربستانی که یکی از دو فرزندش در عملیات انتحاری داعش و دیگری در حال انجام ماموریت در جریان تجاوز عربستان به یمن کشته شده بودند،گوشه‌هایی از زندگی فرزندانش را بازگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه القدس العربی، «محمد الحارثی»، پدر عربستانی که روز جمعه گذشته دو فرزندش را در دو مکان کاملا متفاوت از دست داده، از بخش هایی از زندگی دو پسرش پرده برداشت؛ یکی از این دو برادر بر اثر اسقاط بالگرد ارتش عربستان در یمن؛ و دیگری به عنوان یک عضو داعش در عملیات انتحاری در عراق کشته شد.

این منبع به نقل از محمد الحارثی نوشت که فرزند اولش ناصر الحارثی سروان ارتش عربستان بوده و بر اثر اصابت راکت حوثی ها به یک بالگرد عربستانی در منطقه مرزی جیزان در جنوب این کشور کشته شد و فرزند دومش زاهر الحارثی از اعضای گروهک تروریستی داعش بود که طی یک عملیات انتحاری در عراق به هلاکت رسید.

محمد الحارثی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان گفت: پسر خلبانم سروان ناصر، همواره رضایت مرا جلب و از من می خواست برایش دعا کنم.

الحارثی افزود: من همواره به وی در زمینه وفاداری و اخلاص برای دین و کشور سفارش می کردم و امیدوارم خداوند، وی را به عنوان شهید از من بپذیرد و به بهشت برین داخل گرداند(!)
این شهروند عربستانی که مأموریت فرزند معدومش در تجاوز به سرزمین اسلامی یمن و کشتن بی گناهان را فرافکنی می کرد، با "افتخار" به کشته شدن وی در میدان "دفاع" از مرزهای کشورش، درباره پسر دومش زاهر که عضو گروهک داعش بوده اظهار داشت: زمان خروج زاهر از عربستان، ما از مقصد وی اطلاعی نداشتیم و هیچ گونه تماس و ارتباطی میان ما با وی از زمان خروجش از عربستان به مناطق درگیری ها وجود نداشت.

وی افزود: پسرم با نافرمانی اش، من و مادرش را خشمگین کرد. وی یک فرد عادی بود، اما عده ای وی را فریب دادند. هیچ یک از ما راضی به این کار او نبودیم، اما تقدیر خداوند چنین بود(!)
وی در ادامه گفت: هر دو آنها، چه خلبان "شهید" و چه بمب‌گذار انتحاری فرزندان من بودند، اما عده ای با افکار خود توانستند زاهر را از من بربایند.

گفتنی است، بنا بر اعلام داعش، به این انتحاری عربستانی پیشنهاد شده بود که با توجه به سوابق خود در پرستاری و مدیریت پزشکی، ریاست یک بیمارستان در شهر موصل را بپذیرد، اما وی شهادت(!) را ترجیح داد و خواست که نامش در فهرست انتحاری ها ثبت شود.

این انتحاری داعشی که اهل استان بیشه عربستان بود، دیپلم پرستاری داشت و یک سال هم به عنوان مسئول پرونده های پزشکی در بیمارستانی در شهر تبوک عربستان مشغول کار بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خبری ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    خداوندعذاب دهنده ظالمان است
  • مخالف ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    ازشما سعودیا بی وجودتر خودتون هستید.پسرت تو سرزمین خودشو برا وطن خودش کشته شده!کبهش میگی شهید.شما خودتون هم نمیدونین براچی زنده هستین برا چی میمیرین فقط فتنه وجنگ افروزی تو منطقه رو خوب میدونین .پسرات بدرک واصل شدن جهنم جایگاه خوبی براشون هست .نابودی رژیم ادم کش وجنگ افروز شما نزدیکه
  • محمد ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    خدای نیامرزدشان
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    ای احمق کسی که به یمانی تجاوز کرده و مسلمانان را می کشد - شهید محسوب می شود. پسران تو ملعون بوده و در قعر جهنم خواهند بود. خودت هم برو جهنم
  • سجاد ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    ورود هردو لعین به اسفل السافیل برتو پدری که باید درخودو تطفه ات هیچ شکو تردیدی نداشته باشی که خللی درآن بوده تبریک .
  • اسد ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    نعلت خدا بر هر دوی این کثافات و خانواده ملعونشان
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    جفتشون رفتن به درک
  • علی ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    جفت شان ناخلف بودندیکی یمنی های مسلمان بی دفاع ودیگری مسلمانان عراقی کشتند
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    خدا همه را هدایت کند
  • داود ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    0 0
    جناب محمد الحارثی ! ، تو و فرزندانت از قبل گول شیاطین وهابی و وابسته به استکبار جهانی را خوردید! "داعش " همان مدل جدید " وهابیت" است ! وهابی ها هم هنگام اشغال و تصرف حجاز به همین جنایت ها دست زدند و حتی با حمله به کربلا ، قتل عام و جنایات بیشماری کردند و بغا بی شرمی به حرم امام حسین علیه السلام هم رحم نکردند و با سوزاندن چوب ضریح مطهر شهید بزرگوار حبیب ابن مظاهر (رض) برای خود قهوه درست کرده و زهر مار کردند! . دلیل آن هم وجود احمق هایی مثل تو و سایر وهابی ها ست!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس