کد خبر 458413
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

نمایندگان کمیته ملی المپیک با سفر به برزیل و حضور در نشست نمایندگان کمیته ملی المپیک کشورهای مختلف با برگزارکنندگان المپیک ریودوژانیرو، ثبت نام اولیه ۷۰ ورزشکار کاروان ایران را انجام دادند.

به گزارش مشرق، ثبت‎نام اولیه اعضای کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ برزیل، با پیش‏بینی حضور حداکثر ۷۰ ورزشکار در ۱۵ رشته انجام شد و به تناسب آن ۳۰ درصد از هزینه‎های لازم برای شرکت در بازی‎های المپیک هم پرداخت شد.

اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر عملکرد تیم‎های ملی که همراه با دبیرکل کمیته ملی المپیک و مسئول روابط بین‎الملل این کمیته به برزیل سفر کرده بود، در این رابطه گفت: ثبت‎نام اولیه ورزشکاران ایران بدون ذکر نام ورزشکار انجام شد.

وی اضافه کرد: در این مرحله از ثبت‎نام، با توجه به نشست‎های تخصصی که با فدراسیون‎های ورزشی داشتیم و همچنین ارزیابی خود از وضعیت فدراسیون‎ها و ورزشکاران‎شان، برای حداکثر ۷۰ ورزشکار مراحل ثبت‎نام را انجام دادیم. البته بدیهی است تعداد ورزشکاران در نهایت تغییر خواهد داشت اما به نسبت دوره پیشین المپیک، پیش‌بینی تعداد ورزشکار بیشتری کرده‎‏ایم.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‎های ملی تاکید کرد: مرحله نهایی ثبت‎نام کاروان‎های اعزامی به المپیک، اردیبهشت یا خرداد سال آینده انجام می‎شود و تا آن زمان قطعا تعداد ورزشکاران المپیکی ایران نهایی شده است. این مرحله از ثبت‎نام در قاره آسیا انجام می شود اما هنوز کشور محل ثبت‎نام مشخص نشده است.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس