کد خبر 458387
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فدراسیون فوتبال عربستان سرانجام پس از کش و قوس های زیاد، به جمع بندی لازم رسید و برت فان‌مارویک هلندی را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

به گزارش مشرق، سایت الکاس قطر نوشت: یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان در گفت و گویی که با آژانس خبرگزاری «DPA» آلمان داشت از انتخاب برت فان مارویک، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال هلند به عنوان سرمربی جدید عربستان خبر داد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود در این زمینه گفت: می‌خواهم به شما به طور قطع اعلام کنم که مذاکره با فان‌مارویک نهایی شده است و این مربی سرشناس هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را بر عهده خواهد گرفت. با این مربی قرارداد یک ساله بستیم و به زودی وارد ریاض می‌شود تا ماموریت جدید خود را شروع کند.

تیم ملی فوتبال عربستان زمانی یکی از بهترین و قدرتمندترین تیم های فوتبال در آسیا بود و حتی در جام‌های جهانی هم گاهی اوقات نتایج درخشانی به دست می آورد اما چند سالی است که فوتبال این کشور به کلی افت کرده است و حتی نمی‌تواند به انتخابی نهایی جام جهانی در قاره کهن راه یابد.

هدایت عربستان را مدت‌هاست که هیچ مربی بر عهده ندارد. این تیم خود را آماده انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و انتخابی جام ملت های آسیا 2019 می کند و به همین خاطر با مربی سرشناسی همچون فان‌مارویک قرارداد امضا کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس