معضل جاسوسی و خبر چینی یکی از معضلات همیشگی تیم های ورزشی است و این مسئله در مورد تیم های بزرگ حادتر و دردسرساز تر است.

به گزارش مشرق، جاسوسی در تیم های پرسپولیس و استقلال موضوع تازه ای نیست و همه ساله اعضای دو تیم از وجود جاسوس و بیرون بردن اخبار تیم و رختکن شکایت می کنند.هر چه شرایط تیم ها بحرانی باشد موضوع جاسوسی پررنگ تر است اما در مواردی هم تسویه حساب های شخصی یکی از عوامل تیم یا منفعت شخصی باعث شده تیمی که عملکرد خوبی هم داشته و در مسیر موفقیت قرار گرفته با معضل جاسوسی مواجه باشد و ضربه بخورد.

تیم استقلال با اینکه شروع خوبی در لیگ پانزدهم داشته و از بسیاری از حاشیه های فصل گذشته در این تیم خبری نیست اما با معضل جاسوسی و خبرچینی مواجه شده و این مسئله به شدت اعضای تیم به خصوص پرویز مظلومی را آزار می دهد. سرمربی آبی پوشان که تیمش موفق شده از چهار دیدار آغازین ۹ امتیاز را کسب کند، اصلا دوست ندارد به خاطر بیرون رفتن اخبار و اسرار تیمش خللی در روند رو به رشد استقلال پیش بیاید و در ادامه به بحران مواجه شود.

مظلومی در روز بازی با ملوان که ترکیب استقلال دقایقی پس از اعلام در رختکن لو رفت و سر از رسانه ها و رختکن حریف درآورد، به شدت نگران معضل جاسوسی است. وی این موضوع را با مسئولان باشگاه و چند بازیکن قدیمی تیم از جمله حنیف عمران زاده، سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری و آرش برهانی در میان گذاشته و از آنها خواسته دست به دست هم دهند تا جاسوس شناسایی و معرفی شود. البته باشگاه نیز فردی را برای این منظور در نظر گرفته تا او نیز به صورت نامحسوس دنبال جاسوس استقلال باشد.
 
با همه این تفاسیر و تدابیر بعید است آبی ها جاسوس را پیدا کنند اما شاید همین محکم کاری جلوی خیلی از حاشیه های و دردسرهای بعدی را بگیرد. 

منبع: شبکه خبری پچ پچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس