مدیر تیم ملی امید کشورمان گفت: من اگر مدیرعامل پرسپولیس بودم قطعا به پای انتخابم می‌ماندم و از برانکو حمایت می‌کردم.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی در مورد آخرین شرایط تیم ملی امید ایران قبل از اعزام به اردوی هلند اظهار داشت:ما برنامه ریزی مان را طوری انجام دادیم تا نفرات ملی پوش که به اردو دعوت می شوند مشکلی برای باشگاه ها به وجود نیاورند و به همین دلیل بازی های خود را روزهای فیفا قرار دادیم تا 50 بازیکن مدنظر کادر فنی تیم امید مشکلی برای حضور در اردوها نداشته باشند. با توجه به اینکه ما باید برای بازیکنان تیم امید ویزای شینگن را می گرفتیم، از مدت ها قبل کارمان را آغاز کردیم و تقریبا 35 نفر را برای‌شان ویزا گرفتیم تا در صورت اعلام نفرات تیم ملی بزرگسالان و امید مشکلی پیش نیاید و ما بتوانیم با نفرات کامل تری راهی هلند شویم. این برنامه ریزی را انجام دادیم تا تیم امید بدون هیچ مشکلی بازی ها و برنامه هایش را در اردوی هلند پیگیری کند. با رایزنی ها انجام شده تا کنون ویزای اکثر نفرات درخواستی صادر شده و چند نفر دیگر مانده اند که آنها نیز تا چند روز آینده صادر خواهد شد.

وی ادامه داد:  خوشبختانه ما مشکلی برای سفر به هلند نداریم و پول ها واریز شده است. قرارداد ما منعقد شده است و امیدواریم در اردوی 10 روز به اهداف مان کادرفنی برسند و آمادگی مناسبی پیدا کنند تا بتوانیم با قدرت در بازی های غرب آسیا شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از بازیکنان تیم امید و بزرگسال سرباز هستند و حق حضور در تیم های ملی را ندارند، گفت: اکثر بازیکنانی که ما داریم مسایل را زیر نظر داریم و در بین بازیکنان ما فقط احمد عبدالله زاده را اسمش را به ما دادند و ما نمی توانیم از حضور این بازیکن استفاده کنیم. با توجه به اعلام مراجع ما نام این بازیکن را در اردوی هلند قرار نداریم و برای ویزای او نیز اقدامی انجام نشده است.

کاشانی ادامه داد: آقایان اخباری، ثاقبی و آرمان سلیمی بازیکنان ما هستند که مشکل سفر آنها را حل کرده‌ایم و در اردوی هلند نیز همراه ما خواهند بود. محل خدمت آنها مشخص است و ما قبل از اینکه برای ویزای آنها اقدام کنیم، از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات سربازی آنها اداره کل تربیت بدنی سپاه و ارتش نامه نگاری هایشان صورت گرفته و مشکلی خاصی در این زمینه وجود ندارد و آقای باران چشمه نیز می تواند در این زمینه اظهار نظر کند. ما همه مراحل قانونی را انجام داده‌ایم و امیدوارم با همه نفرات راهی اردو شویم.

مدیر تیم ملی امید ایران درباره برنامه های ملی پوشان در اردوی هلند تاکید کرد: تا کنون انجام دو بازی دوستانه برای تیم امید در هلند قطعی شده است که طبق برنامه قرار است با تیم های ویسته آرن هایم و هلموت اسپورت بازی خواهیم کرد. در حال رایزنی برای انجام بازی تدارکاتی سوم نیز هستیم که در صورت موافقت کادر فنی با یک تیم دیگر هلندی دیدار دوستانه ای را برگزار خواهیم.بازی سوم به صلاحدید کادرفنی تیم امید بستگی دارد.

وی درباره زمان اضافه شدن مربی خارجی تیم امید نیز خاطر نشان کرد: طبق صحبت های انجام گرفته قرار است که مربی بدنساز تیم امید که استرالیایی است در اردوی تیم امید در هلند به جمع ما اضافه شود. ما دستیار خارجی را به صورت مقطعی نیاز داریم؛ مثلا این دستیار بدنساز را به مدت 10 روز در هلند نیاز داریم، چند روز در قطر و به همین علت همکاری این مربی بدنساز خارجی با ما به صورت مقطعی است. این مربی بدنساز استرالیایی در فوتبال انگلیس و قطر فعالیت داشته و 3 سال هم در تیم ملی استرالیا فعالیت کرده است.خاکپور با این مربی هماهنگ کرده‌ و در آنجا اگر نحوه همکاری ما نهایی شد، ما به صورت مقطعی با این مربی همکاری خواهیم کرد.

کاشانی درباره برنامه هایش در اردوی هلند برای دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال هلند عنوان کرد:طبق برنامه بنده با آقای کفاشیان در اردو حضور خواهیم داشت . قرار است که 15 شهریور بنده به همراه رئیس فدراسیون کشورمان یک بازی دوستانه تیم ملی امید را از نزدیک تماشا کنیم و در روز 17 شهریور نیز با رئیس فدراسیون هلند ملاقات خواهیم داشت و در روز 18 شهریور نیز کفاشیان راهی دوسلدورف آلمان خواهد شد تا در مقر فدراسیون فوتبال آلمان با رئیس فدراسیون این کشور دیدار کند. طبق برنامه 18 شهریور کفاشیان به ایران باز خواهد گشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار نتیجه ای هم برای فوتبال ایران در پی خواهد داشت یا نه، گفت: طبیعتا در این دیدارها تفاهم نامه هایی امضا خواهد شد و این تفاهم نامه ها آماده است که به امضای طرفین خواهد رسید تا نتایج خوبی برای فوتبال ایران رقم برخورد.

کاشانی برنامه ریزی های انجام شده برای مسابقات باشگاهی ایران را مناسب خواند و گفت: خوشبختانه امسال برنامه ریزی خوبی با درایت و همکاری‌ آقایان مهدی تاج، کاظمی و فتاحی و بهروان شده است. در برنامه ریزی لیگ و برنامه های تیم امید چند روز اختلاف وجود داشت که با کمک دوستان در سازمان لیگ این مشکل بر طرف شد و باید از آنها نیز تشکر کنم. ما برنامه ریزی های مان را تنظیم کردیم و امیدوارم هیچ مشکلی برای تیم امید و تیم ملی بزرگسالان رخ ندهد و با قدرت به کارشان ادامه دهند.

وی در مورد نحوه استفاده از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون برای تیم امید تاکید کرد:  هنوز در مورد این دو بازیکن منتظر هستیم که کادرفنی بزرگسالان اعلام کنند که از چند بازیکن ما می خواهند استفاده کنند و ما هم ببینیم از چه نفراتی می توانیم در اردوها استفاده کنیم. تا کنون به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و همان طور که گفتم منتظر تصمیم آنها هستیم.

مدیر تیم امید حضور امیدها در مسابقات غرب آسیا را قطعی اعلام کرد و گفت: ما قصد داریم با قدرت در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم و می خواهیم از نام ایران به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

کاشانی در واکنش به این سوال که چطور شد هفته گذشته به صورت سرزده در تمرین پرسپولیس حاضر شدید و همین مسئله حواشی را به همراه داشت، عنوان کرد: من یک هوادار پرسپولیس هستم.قبل از اینکه به محل تمرین بروم،‌ابتدا با طاهری تماس گرفتم و سپس با خوردبین صحبت کردم که به تمرین پرسپولیس بروم یا نه،‌ که خوشبختانه خوردبین با برانکو صحبت کرد و او نیز از حضورم در محل تمرین پرسپولیس استقبال کرد و بنده به درفشی فر رفتم و تمرین تیم را از نزدیک تماشا کردم. من حضورم در محل تمرین پرسپولیس به عنوان مدیرعامل سابق این تیم یا کسی که مسئول ساخت ورزشگاه درفشی فر بودم، نبود بلکه من یک هوادار پرسپولیس بوده و هستم و این منظر به محل تمرین رفتم. دوست داشتم در این شرایط در کنار تیم باشم. به برانکو هم عرض کردم که در مورد پرسپولیس یک شعار با عنوان « پرسپولیس اول بشی، آخر بشی،‌دوست داریم» هست. حالا هم عاشقانه پرسپولیس را دوست دارم. من سعی کرده‌ام که مثل هوادار باشم و حتی طاهری از من خواست که در درفشی فر کنار من باشد اما بنده خودم خواستم که تنها باشم و در این شرایط خاص پرسپولیس می خواستم بگویم که مثل یک هوادار در کنار آنها هستم.

وی افزود: آقایان کریم باقری، برانکو، قنبرپور و خوردبین رفتار خوبی با بنده داشتند و بازیکنان هم نسبت به من لطف داشتند. من یک هوادار پرسپولیس هستم و به نظرم یک هوادار واقعی باید در خوشی و ناراحتی ها کنار تیم باشد و بنده در شرایط کنونی که پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته، خواستم به آنها بگویم که کنارشان هستم.

کاشانی در واکنش به این سوال که شما که هوادار پرسپولیس هستید،‌از قعرنشینی تیم محبوبت چه حسی دارید، گفت: واقعا ناراحتم اما معتقدم پرسپولیس این پتانسیل را دارد که خودش را بالا بکشد. این تیم می تواند روزهای سخت را پشت سر بگذارد و دوباره به اوج برسد و من امیدوارم با درایت مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این هدف حاصل شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم به جایگاه اصلی‌مان برگردیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدیر عامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر مدیرعامل پرسپولیس بودید، در این شرایط برانکو را حفظ می کردید، گفت: بدون شک یک مدیر باید به پای مربی خودش بایستد چون وقتی با منطق یک مربی را انتخاب می کنیم، مجبوریم تا لحظه آخر حامی او باشیم.برانکو علمش را ثابت کرده و باید حمایت شود تا بتواند برنامه هایش را اجرایی کند. پرسپولیس نفراتی خوبی دارد و شاید ایرادهایی در ترکیب تیم وجود داشته باشد که این مشکل را نیز کادر فنی با درایتش می تواند حل کند.تیمی 360 دقیقه بازی کرده و 10 گل خورده یعنی هر 36 دقیقه پرسپولیس یک گل خورده، پس این تیم باید کار دفاعی‌اش را پیگیری و مشکل را برطرف کند و به نظرم برانکو این توان را دارد تا این مورد را برطرف سازد. امیدوارم روزهای خوش را دوباره ببینیم و این تیم 50 سال است که مردم را خوشحال می کند. امیدوارم پرسپولیس که تیمی قدرتمند است و در سال های 86،88 و 89 با کسب عنوان قهرمانی دل هواداران را شاد کرده دوباره موفق به این کار شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی را به تیم ستارگان ایران می آورد تا آقای گل جهان مقابل تیم ستارگان جهان به میدان برود، تاکید کرد: اگر مسئولیتش را به من بسپارند می روم دنبال علی دایی ،‌اما این موضوع در اختیار مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم ستارگان است و به بنده فقط مسئولیت پشتیبانی را سپرده‌اند. همان طور که گفتم اگر این وظیفه را به من بسپارند من سراغ علی دایی می‌روم تا او برای این بازی بیاورم. کادرفنی مسئولیت اصلی انتخاب نفرات را دارد و حالا اگر علی پروین بخواهد سراغ دایی می روم چون علی دایی هم دوست دارد در کارهای خیرخواهانه ایفای نقش کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس