کد خبر 457426
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳

حساب کاربری پایگاه خبری - تحلیلی مشرق در شبکه اجتماعی توییتر فعال شده است و می‌توانید مهمترین اخبار روز را از این حساب پیگیری کنید.

گروه فضای مجازی مشرق - پایگاه خبری - تحلیلی مشرق با هدف گسترش ارتباط با مخاطبان از طریق شبکه‌های اجتماعی فراگیر، حساب رسمی کاربری در شبکه توییتر را راه‌اندازی کرده است. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به وبسایت توییتر (اینجا) ضمن ایجاد حساب کاربری، اخبار روز را از این طریق دنبال کنند. همچنین آن‌دسته از مخاطبانی که عضو این شبکه هستند، با مراجعه به صفحه مشرق به آدرس twitter.com/MashreghNews یا جستجوی شناسه کاربری (MashreghNews@)، آن را دنبال (Follow) کنند.

«مشرق» را در شبکه اجتماعی «توییتر» دنبال کنید

مخاطبان گرانقدر مشرق می‌توانند مهمترین اخبار و تحولات روز ایران و جهان به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی را در توییتر مشرق دنبال کنند و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را بصورت عمومی در همین حساب کاربری یا از طریق «پیام مستقیم» توییتر، منعکس کنند.

«مشرق» را در شبکه اجتماعی «توییتر» دنبال کنید

«توییتر» سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را - همانند یک پیامک-، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند. توییتر را «جک دورسی» در مارس 2006 ابداع و در ژوئیه همان سال راه‌اندازی کرد. این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد و در سال 2012 با بیش از 140 میلیون کاربر فعال که روزانه بیش از 340 میلیون توییت پست و بیش از 1.6 میلیارد مورد جستجو می‌کردند، به یکی از پربیننده‌ترین پایگاه‌های اینترنتی جهان تبدیل شد. توییتر را "پیامک اینترنتی" توصیف کرده‌اند. توییتر هم‌ اکنون بیش از 500 میلیون عضو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • رهرو ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    0 0
    خیلی ممنون که به پیشنهاد من توجه کردید. توئیتر شبکه اجتماعی خیلی خوبیه که رسانه شما می تونه از طریق اون رسالتش رو پیگیری کنه.
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    من فکر میکردم توییتر فیلتره:|...بعلاوه خودتون تاحالا هزار بار گفتید توئیتر اخ و بده و...
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    مگه توييتر فيلتر نيست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس