کد خبر 457382
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: ما به برانکو اعتقاد داریم و او شخصیت آرام و منطقی خود را به تیم منتقل کرده است.

به گزارش مشرق، محمد زادمهر پس از نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در این نشست در خصوص مسائل مختلف از جمله هیئت مدیره و کمیته فنی صحبت کردیم. همگی اتفاق نظر داشتیم که بازیکنان و کادرفی تلاش خود را مقابل ذوب‌آهن  انجام دادند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. خوشبختانه هواداران هم این موضوع را درک می‌کنند. ما باید آنقدر در بازی‌ها گل بزنیم تا هرچقدر هم که فرصت از دست می‌دهیم در نهایت بازی را واگذار نکنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در جام شهدا شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: برای اینکه هماهنگی بیشتری بین بازیکنان تیم به وجود آید و شناخت بیشتری ایجاد شود، در جام شهدا شرکت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: درخواست ما از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این است که محرومیت بنگر بخشیده شود چون منصفانه نبود و داور به دلیل اشتباهی که در آن صحنه انجام داد محروم شد.

زادمهر تصریح کرد: تصمیم ما همچنان حمایت از برانکو است چون وی شخصیت آرام و منطقی دارد که توانسته این آرامش را به تیم منتقل کند. شما نگاه کنید در همین بازی‌هایی که داوری به ضرر ما بود، بازیکنان نسبت به گذشته اعتراض خیلی شدیدی انجام ندادند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: شاید در آینده یک مشاور داوری به باشگاه اضافه شده و با صلاحدید برانکو، روانشناس نیز به تیم اضافه شود.

وی تاکید کرد: باز هم تاکید می‌کنم به برانکو اعتقاد داریم، اگرچه نتایج خوبی نگرفتیم اما 8 تا 9 امتیاز با صدر جدول اختلاف داریم و ممکن است در آینده بتوانیم فاصله را جبران کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس