کد خبر 457100
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

سجاد شهباززاده بابت بدقولی‌های مسوولان استقلال به شدت ناراحت است و دیروز (شنبه) با حضور در باشگاه تقاضای جدایی از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مهاجم گلزن استقلالی‌ها که در سه هفته گذشته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود، هنوز موفق نشده مبلغ قراردادش را از این تیم دریافت کند. رفت و آمدهای پیاپی این بازیکن به ساختمان باشگاه برای پیگیری مطالباتش باعث شده او به شدت از رفتار مسوولان تیمش عصبانی باشد.

گفته می‌شود مسوولان باشگاه هر روز به او وعده‌ای تازه می‌دهند و همین مساله باعث شده او دیروز (شنبه) با ناراحتی باشگاه را ترک کند و در ادامه خواستار دریافت رضایتنامه‌اش برای خروج از این تیم باشد. علی نظری جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه شهباززاده با عصبانیت باشگاه را ترک کرده و خواستار رضایتنامه‌اش شده، می‌گوید: «من با شهباززاده صحبت کردم. او گفت به باشگاه رفته و پیگیر مطالباتش بوده است اما کسی در آنجا حضور نداشته است. شهباززاده هفته پیش به من گفت که پیشنهاد اروپایی دارد. با این وجود ما با جدایی او مخالفیم و به هیچ عنوان این مهره ارزشمند را از دست نمی‌دهیم.»

نظری جویباری البته با تأیید مشکلات مالی باشگاه و تأثیر آن بر بازیکنان استقلال، اینطور  توضیح می‌دهد: «امیدوارم مشکلات مالی باشگاه رفع شود. بچه‌ها در این مدت صبوری کردند و به طور حتم هیات‌مدیره هم تلاش می‌کند مشکلات حل شود. به هر حال شهباززاده هم پولش را می‌خواهد و روی آن حساب کرده است.»

شهباززاده که در فصل گذشته با 12 گل برترین گلزن استقلال بود، توانسته بود طلسم تساوی‌های صفر – صفر را در دربی بشکند و در این فصل نیز در بازی ابتدایی با دو گل آمادگی خود را به رخ کشید و البته در ادامه مصدوم شد. باید دید واکنش مسوولان استقلال در قبال این خواسته مهاجم شماره 10 تیم شان چیست و آیا با پرداخت مطالباتش موافقت می‌کنند یا این مهاجم از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس