کد خبر 457081
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

پیشکسوت تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: تیمی که مدعی قهرمانی است نباید ترکیب نفرات تیمش را با تغییرات کلی روبرو کند.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی در مورد عملکرد نه چندان خوب تراکتورسازی در هفته‌های اخیر گفت: تراکتورسازی با توجه به اینکه خودش را جوز مدعیان لیگ برتر می‌داند نباید در ترکیب تیمی تغییرات زیادی به وجود می‌آورد مخصوصا وقتی که کادر فنی این تیم حفظ شده است. تیمی که سیاست قهرمانی دارد باید اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و در برخی پست‌ها دست به تقویت تیم بزند. به هر حال تراکتورسازی با تغییرات زیادی روبرو شده و برای اینکه بتواند به کیفیت خوبی برسد نیاز به زمان دارد.

وی افزود: بنده اعتقاد دارم تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس که در هفته‌های ابتدایی از لحاظ نتیجه انتظارات را برآورده نکردند نیاز به حمایت و افزایش اعتماد به نفس دارند. من از وضعیت مالی دو باشگاه خبر ندارم ولی برای رسیدن به موفقیت نیاز به حمایت بیشتری است. چیزی که ما از دور می‌بینیم این است که اتفاقات خوبی در این دو باشگاه نمی‌افتد ولی به آینده امید داریم.

پیشکسوت تراکتورسازی و پرسپولیس در ارتباط با انتقاداتی که به عملکرد ضعیف سربازهای این تیم می‌شود عنوان کرد: بازیکنان سرباز دوران سختی را پشت سر گذاشتند. آنها نیاز به حمایت دارند. این نفرات تا در قالب تیم جا بیفتند کمی زمان می‌برد. بازیکنی مثل بختیار رحمانی فردی جوان اما با تجربه است که کاپیتان تیم بزرگی مثل فولاد بوده است. شما در نظر بگیرید این نفرات در یک اقلیم گرم بازی می‌کردند و حالا به شهر تراکتورسازی با یک اقلیم سرد آمدند. مطمئن باشید کیفیت این بازیکنان در هفته‌های آینده بالا خواهد بود. نگاهمان را به فوتبال نباید متمرکز به چند چند کنیم و فقط به دنبال نتیجه باشیم. فوتبال زیبایی‌های زیادی دارد که به مرور زمان خودش را نشان می‌دهد.

حلالی در ارتباط با انتقاداتی که به یونس حمزه مهاجم خارجی تراکتورسازی می‌شود عنوان کرد: مسئولیت این بازیکن خیلی زیاد است و همین مورد فشار زیادی به او وارد می‌کند. حمزه جای بازیکنی را گرفته که تاثیر زیادی در پیروزی‌های فصل قبل تراکتورسازی داشت و در هر مسابقه گلی به ثمر می‌رساند. همچنین در رابطه با رقم قرارداد او حرف‌های زیادی زده می‌شود که همین مسئله او را تحت فشار قرار می‌دهد. بنده اعتقاد دارم باید به این نفرات فرصت داد تا در آینده خودشان را نشان بدهند.

وی درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر تصریح کرد: قبل از شروع فصل اعلام کردم پرسپولیس به سه، چهار بازیکن در پست‌های خاصی نیاز دارد. درست است که پرسپولیس امسال مدعی نیست ولی آنها تیم خوب و بدون حاشیه‌ای دارند. بنده اعتقاد داشتم دروازه‌با نی مثل نیلسون را نباید از دست می‌دادند و اکنون این تغییرات زیاد را در مدافعان میانی تیم به وجود نیاورند. پرسپولیس یک دفاع چپ کلاسیک نیاز داشت و باید هافبک دفاعی جذب می‌شد که کار تخریب را به خوبی انجام دهد. همچنین یک مهاجم گلزن که بتواند برخی توپ‌های مرده را درون دروازه‌ حریف بفرستد نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: موقعیت‌سازی زیاد بازیکنان پرسپولیس اتفاق بسیار خوبی است که کسی که مثل من مربی است ارزش این مسئله را می‌داند. هیچ وقت دوست نداشتم تیم محبوبم پرسپولیس را به حاشیه ببرم. متاسفانه وقتی می‌بینیم برخی پیشکسوتان که 10 نفر را یکجا گرم نکردند از پرسپولیس انتقاد می‌کنند و می‌خواهند در همین هفته‌های ابتدایی با تیم تسویه حساب شخصی کنند ناراحت می‌شوم. با احترامی که برای آنها قائل هستم پیشکسوتان نباید برخی ناراحتی‌های خود را با آماج حملات خود به تیم جبران کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس