کد خبر 457061
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

عضو شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرامش تصویری تاثیرگذار از حاشیه بازدید جنوب شهر خود به اشتراک گذاشت و از وضیت نابسامان برخی از افراد در مناطق جنوب شهر سخن گفت.

گروه فضای مجازی مشرق- علیرضا دبیر با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: اینطور هم نیست که صبح برای همه، زیر سقف امن و کنار سفره صبحانه شروع بشه.

بعضی ها هم هستن که به قولی سقف خونه شون، آسمون خدا و فرش شون، آسفالت کف خیابونه و چی از این دردناکتر برای شهری که دوست داریم الگوی شهرهای اسلامی بشه.

این تصویر رو ساعت 6 صبح گرفتم، تو حاشیه بازدید دوره ای از مناطق جنوب شهر ، مجاور امامزاده حسن در منطقه 17 تهران. امامزاده حسنی که در مجاورتش اجداد پدری خودم هم آرام گرفته ند، اين لحظه شروع روز دو تا انسان، دو تا همشهری و دو تا پیرمرده که الان طبیعتا می بایست تحت انواع حمایت های تامین اجتماعی و بیمه ای و درمانی و... باشن.

خلاصه ی ماجرا اینه که بعضی وقتها شاید باید به بعضی آقایون مسول بگیم و یادآوری کنیم که توسعه ی شهر قراره به بهترین نحو صورت بگیره تا آدم ها در نتیجه ش زندگی بهتری داشته باشن، بهشون گوشزد کنیم که شهرزیبا شهریه که شهروند قوی بنیه و با عزت داشته باشه، كه شهری الگو می شه که توش هیچکس صبحش رو با این وضعیت شروع نکنه!



عکس علیرضا دبیر از وضع نامناسب جنوب شهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    پس تو چکاره ای؟
  • خبرنگار ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    من خودم ساکن همین محله ام محض اطلاعتون اینجا جنوب غربه نه جنوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس