کد خبر 456866
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

یکی از آوارگان ایزدی تأکید کرد که عناصر گروه تروریستی داعش در اقدامی وحشیانه پس از کشتن چند کودک، آنها را پختند و به مادرانشان خوراندند.

به گزارش مشرق، "بیزی سیدو قاسم" از زنان آواره ایزدی اهل سنجار که قبلا در اسارت گروه تروریستی داعش بود، اظهار داشت: به ما غذایی دادند که در آن گوشت بود. من گفتم که به دلیل بیماری نمی توانم گوشت بخورم ولی دیگر زنان همراه من غذایشان را خوردند.

وی افزود: زنان پس از خوردن غذا از عناصر داعش خواستند که فرزندانشان را نیز به آنها بدهند تا در کنار هم غذا بخورند؛ ولی عناصر داعش به زنان گفتند که آنها هم اکنون فرزندان خودشان را خوردند.
این زن ایزدی ادامه داد: یکی از عناصر داعش با موبایل خود فیلم سربریدن آن کودکان و تکه تک کردن آنها و پختنشان را به زنان نشان داد.

گزارشگر شبکه ام تی وی  تأکید کرد: این یکی از ماجراهای ترسناکی است که آوارگان ایزدی اردوگاه "نوروز" در استان حسکه در دل دارند.

"هدی حاجی" یک آواره ایزدی دیگر از اهالی سنجار اظهار داشت: همسرم و پسرعموهایش ما را به مکانی امن منتقل کردند، سپس بازگشتند تا به خانواده های دیگر کمک کنند. ولی همسرم نتوانست به بقیه خانواده ها کمک کند زیرا به اسارت داعشی ها درآمد و اکنون یک سال است که هنوز در اسارت قرار دارد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    2 0
    حروم زاده ها!
  • مهماندار هواپیما ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    2 0
    داعش دست پخت انگلیس
  • salam ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    1 0
    منکر وحشیگری و کثافت کاری داعشی های آشغال نیستم ولی .... یه خبری خونده بودم که انگلیسیهای مکار اون اوایل که داشتن به کشورها نفوذ میکردن شایعه میکردن بین مردم که مثلآ فلان اتفاق که ربطی به اونها نداشت کار انگلیسیهاست فلان اتفاق حتی به دروغ باز هم کار اونهاست به نظر میرسه بعضی خبرها مخصوصآ در مورد مردم ایزدی که منتشر میشه اغراق زیادی داره وبرای ایجاد وحشت بیشتر از اسم داعش باشه والله اعلم .... بر فرض هم اگه واقعیت هم نداشته این کثافتها را اگه گیر بیاریم همین بلالها رو باید بصورت واقعی سرشون در اورد بااین جهاد نکاح (......) دارن ارتش زنازاده درست میکنن برای جنگ با آخرین معصوم چون در روایات داریم جز زنازاده به کشتن امام نمی رود.
  • رضارضائی ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    2 0
    ای بی ناموس ها این ها دیگه شورش را در آوردن باید تیکه تیکه بشن وحشی ها انسان نیستن باید مثل خودشون برخورد کرد باهاشون
  • مجتبی ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    2 0
    ...آخه تا کی خدا.کارهایی که این حرامیها انجام میدن بخدا شمرویزید انجام ندادن.
  • احمد ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    2 0
    جگرم سوخت و آتش گرفتم اتتقام خونینی از این وحشی ها خواهیم گرفت و نسل وهابی ها را از صفحه زمین پاک خواهیم کرد
  • اهوازی ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    1 0
    عربستان سعودی و وهابیت سلفی تکفیری چنین برنامه ای را برای ایرانیان دارند. وهابیت عربی و ترکان عثمانی در طول تاریخ این رفتارها را با ایرانیان داشتند.
  • زهرا ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    1 0
    خدایا مارو برسون به صاحب امر...
  • ناشناس ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 0
    بنظر من گور بابای امریکا و عربستان و همه دشمنان کا ش رهبر دستور جهاد را بده تا با یک یورش این داعشان حروم زاده رو از روی زمین محوشون کنیم این کار فقط به دست ما ایرانیا قابل انجام هست
  • هووم ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 0
    معصوم (به نظرم امام جعفر صادق)فرمود 13 طایفه و گروه از امت پدرم(پیغمبر) با پسرم مهدی جنگ می کنند....
  • sarina ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 0
    خدا به حق ابوالفضل عباس نیستو و نابود کنه این داعشی های کثافت
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 1
    فقط جنگ روانی
  • خسرو احمدی ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 0
    کشور بی بندوبار همینه اش پز اگر چند نفر باشه همینه
  • علی ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 0
    بیشتر از همه به خون یهودی ها و مسیحی های عضو داعش تشنه ام.چون آمریکایی ها و انگلیسی ها هر چی بیمار روانی و عقده ایرکشورشون رو شناسایی کردند عضو داعش کردند.تا هم خودشون از دستشون خلاص بشن.هم از دیدن بازی کشت و کشتار لذت ببرند.این میون یه سری نظامی های روانی و خطرناکشون هم این جوون ها رو رهبری میکنن تا کمترین تلفات رو نسبت به داعشی های عرب داشته باشن.
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 0
    داعشی ها و تکفیری ها حرام زاده اند اما متاسفانه در بسیاری از مناطق سوریه ، عراق و ... خود مردم برای داعش بفرما زدند ، کل کشیدند و جشن گرفتند ، از مجاهدان سرافراز مقاومت سوری و عراقی بگذریم همین حالا بعد 5 سال هزاران عراقی و سوری در صفوف داعش ، النصره و ... حضور دارند ، از کردهای غیور مقاومت بگذریم متاسفانه کردها هم کم خیانت نکرده اند ، چرا امثال داعش سر از ایران ، عمان یا الجزایر در نمی یارن ؟ چند نفر عمانی یا الجزایری در صفوف حرامیان هستند ؟!! می خوام بگم که خود مردم بومی مناطق سهم عمده ایی در ورود تکفیری ها دارند ، مثلا موصل که چه قدر در خاطرات ازادگان کشورمان بد یاد شده سریعا به پایگاه اصلی داعش تبدیل می شود ، متاسفانه در این کارزار اقلیتی هم بی گناه دچار مصیبت می شن .
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    1 0
    تا کجا شیطان میتونه انسان تباهی بکشونه حتی شنیدن این جنایات استغفار داره چه برسه به انجام دادنشون خدایا خودت کارشون یکسره کن اینا آبروی اسلام بردند خودت لعنتشون کن الهی آمین
  • محسن ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 1
    به خدا وقتي اين مطلبو خوندم لرزه به تنم افتاد كه اين كثافت هاي حرامزاده چه بلايي سر مسلمانان مي آورند اين حرام لقمه ها چطور اين وقايع رو انجام ميدن - خدا پس ديگه كي امام زمان مياد - چطور يه حرمزاده مي تونه از اينكارا بكنه -- خدا امام زمان رو برسان امام زمان به دادمان برس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس