کد خبر 456804
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

رییس مرکز امور نمایشی سیما به سریال «پریا» اشاره و اعلام کرد که این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده آخرین مراحل پیش تولید را می گذراند و به زودی کلید خواهد خورد.

به گزارش مشرق، محمودرضا تخشید با اشاره به سریال های در دست تولید در مرکز امور نمایشی سیما گفت: در حال حاضر چند سریال آماده تولید داریم و آثاری هم هستند که بنا به مناسبت ها به پخش خواهند رسید.

وی ادامه داد: تولید سریال «پریا» به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به زودی شروع خواهد شد. فیلمنامه این سریال را که از مضمونی اجتماعی برخوردار است سعید فرهادی نوشته است و کارگردانی آن را هم حسین سهیلی زاده بر عهده گرفت که هم اکنون آخرین مراحل پیش تولید را می گذراند.

تخشید همچنین درباره سریال «آمین» که به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و در دو فاز ساخته شده است، گفت: احتمالا این سریال که منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی کارگردانان آن بودند و در ژانر پلیسی ساخته شده است در هفته نیروی انتظامی روی آنتن برود. تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است و اکنون آخرین مراحل مونتاژ را می گذراند.

رییس مرکز امور نمایشی سیما درباره سریال هایی که پیش از این قرار بود به سرداران شهید بپردازد، توضیح داد: متن فیلمنامه هایی که قرار است با این موضوع ساخته شود در حال بررسی و همچنین تامین منابع مالی هستند و زمانی که جزییات آنها مشخص شد اعلام می شود.

وی در پاسخ به اینکه گفته می شود اکثر پروژه ها به دلیل مسایل مالی متوقف شده اند و به تولید نرسیده اند، بیان کرد: مسایل مالی چندان مطرح نیست و شرایط اکنون بهتر شده است.

تخشید در پایان درباره سریال «در حاشیه» و زمان تولید آن عنوان کرد: هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما به محض اینکه گروه این سریال آماده شوند و دکورها، متن ها و باقی مسایل تدارک دیده شود و کار کلید بخورد اطلاع داده خواهد شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس