وزیر دفاع گفت: فارغ از تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمن، دانشمندان ما در وزارت دفاع با بکارگیری ظرفیت کشور، بهترین دستاوردها را داشته و ابزار تحریم را شکسته‌اند.

به گزارش مشرق، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در مراسمی که به مناسبت 31 مردادماه روز صنعت دفاعی برگزار شد، طی اظهاراتی گفت:

ایران اسلامی به اقتضای ماهیت خود، همواره در معرض توطئه ها و دسیسه های دشمن بوده اما امروز شاهد تغییر در مفهوم تهدید هستیم.

دهقان افزود: امروز تهدیدات شبکه ای با مشارکت قدرتهای بزرگ و منطقه ای توسط امریکا، جنگ های نیابتی را در مقابل ما شکل داده تا میزان نفوذ جمهوری اسلامی را محدود کنند.

وزیر دفع با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، دولت و ملت همواره درصدد افزودن به قدرت و اقتدار نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز ما در حوزه تجهیزات و سازمان در بالاترین سطح هستیم و بهترین وضعیت را برای دفاع از کشور و استقلال سیاسی داریم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع توانایی طراحی و تولید تمامی اقلام مورد نیاز نیروهای مسلح را برای پاسخ به تهدیدات محتمل  دارد و توانسته‌ایم با تمرکز بر پروژه‌ها، بازه های زمانی تولید محصول را کوتاه کنیم.

سردار دهقان در پایان گفت: فارغ از تمام محدودیت‌ها و تحریم‌های دشمن، دانشمندان ما در وزارت دفاع با بکارگیری ظرفیت کشور، بهترین دستاوردها را داشته و ابزار تحریم را شکسته‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس