فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری ۶ رزمایش توسط این نیرو خبر داد و گفت: یکی از این رزمایش‌ها موشکی است که با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه آئین تقدیر از برندگان مسابقات تلویزیونی تیپ مخصوص 65 نوهد، از برگزاری رزمایش موشکی نیروی زمینی ارتش تا پایان امسال خبر داد و گفت: این رزمایش با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که نیروی زمینی ارتش در مراسم 31 شهریور چه تجهیزاتی را رونمایی خواهد کرد، گفت: ما برخی از تجهیزات را‌ آماده‌ کرده‌ایم که بخشی از آن رونمایی شده است و تجهیزات دیگری را آماده رونمایی کرده‌ایم که در نزدیکی این روز، رونمایی خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به ملت ایران قول می‌دهیم که متناسب با نبردهای نیابتی، نیروی زمینی ظرفیت‌های دفاعی خود را ایجاد کند.

امیر پوردستان در ادامه اظهار داشت: نیروی زمینی 6 رزمایش برنامه‌ریزی کرده که یکی از آنها رزمایش موشکی است که با تصویب ستاد کل تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرزهای غربی کشور نگرانی احساس نمی‌کنیم، تاکید کرد: ما حرکات را رصد می‌کنیم و متناسب با آن ظرفیت‌های لازم را در خود به‌وجود می‌آوریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: در نیروهای مسلح ایران همگی زیر بیرق ولایت آمادگی خوبی دارند و ملت هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. اگر تهدیدی خودنمایی کند قبل از رسیدن به مرزها متوقف خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یار غریب ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    پس کی رزمایشات سپاه برگزار میشه؟ رزمایش پیامبر اعظم ؟
  • احسان ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    دم همه ی راتشیا گرم که وقتی رفتن تو مرز های غرب داعش فرار کرد.امیدواریم این رونمایی ها به تولید انبوه هم برسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس