کد خبر 456541
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

برگزاری جشن های مهر هشتم، برپایی نمایشگاه قطعه ای در بهشت و تورهای گردشگری از جمله برنامه هایی است که به همت شهرداری تهران در ایام دهه کرامت انجام می شود.

 به گزارش مشرق، یاسر برخورداری، مدیر نظارت و توسعه فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در مناطق 22 گانه شهر تهران همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: هویت بخشی به سیمای بصری شهر، استفاده از ظرفیت های تبلیغی از جمله بیلبوردها، عرشه های پل با محوریت آموزه ها و حکمت رضوی بخشی از جمله برنامه هایی است که در این ایام انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «مهر هشتم» در مساجد و بوستان های شهر تهران گفت: این برنامه شامل مولودی خوانی، سخنرانی و مسابقات فرهنگی متنوع است که در ایام دهه کرامت برگزار می شود.

وی 22 نمایشگاه عکس از حرم حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) در 2 منطقه شهر تهران را بخش دیگری از برنامه های این ایام نام برد و گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های فرهنگی در ایستگاه های منتخب مترو، میدان تره بار و بوستان ها برگزار می شود.

وی همچنین از برپایی 22 نمایشگاه «قطعه‌ای از بهشت» در پایتخت خبر داد و افزود: آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت امام هشتم، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (ع) در هر یک از مناطق 22 گانه شهر تهران به نمایش گذاشته می شود.

وی از برگزاری تورهای گردشگری «عطر رضوی» به عنوان یکی دیگر از برنامه های فرهنگی دهه کرامت نام برد و تصریح کرد: در دهه کرامت، تورهای نمونه گردشگری از جمله تورهای گردشگری کرامت به مقصد امامزاده صالح (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ویژه شهروندان تهرانی برپا می‌شود.
منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس