کد خبر 456167
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان تیم ستارگان فوتبال ایران در بازی با ستارگان فوتبال جهان است.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی یكی از آخرین بازیكنانی است كه به تیم ستارگان فوتبال ایران دعوت شد تا در بازی با ستارگان فوتبال جهان حضور داشته باشد. مجیدی پس از آن به تیم ستارگان دعوت شد كه علی دایی قید حضور در این تیم را زد.

اما دعوت از او نه فقط به خاطر غیبت دایی، بلكه بیشتر به خاطر بالا بردن تعداد بازیكنان استقلالی این تیم بود. در تیم ستارگان فوتبال ایران، اكثر چهره ها پرسپولیسی هستند و تعداد نفرات استقلالی بسیار كم است. به همین دلیل از فرهاد مجیدی دعوت شد تا تعداد بازیكنان استقلالی بیشتر شود.

این كار البته یك حسن دیگر هم دارد؛ اینكه هواداران استقلال هم ترغیب می‌شوند تا برای دیدن مسابقه دو تیم ستارگان ایران و ستارگان جهان، به ورزشگاه بروند و این موضوع انگیزه استقلالی‌ها را برای حضور در ورزشگاه بالا می‌برد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • mehran ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    فرهادمجیدی که از همه ستاره تر هست.نکنه علی دایی که یه دریبل بلد نیست بزنه ستارست.خخخخخخ
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    همین کاری ناحقی که مایلی کهن چند سال پیش کرد وفقط تو تيم ملی یک استقلالی گذاشت حالا این نامردی تا به امروز گردن پرسپولیس گرفته آه مردم دنبالشه
  • 666666666666666666666666666666666666666666666666666 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    ببند دهنتو مجیدی چه خ..... هست؟
  • مصطفی ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    لقب جدید لنگیها 16 ک
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    وقتی به مجیدی پیگن ستاره و استوره معلومه ک چقد از فوتبال حالیشونه
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    خدمت دوستان عرض کنم ؛ چون استقلال یک تیمی بود که به حکومت قبلی تعلق داشت و شاهنشاهی بود لذا بعد از انقلاب برخی مسولین با این رویکرد که این باشگاه شاید تعلقاتی به اونها داشته باشه اونطور که باید بهش توجه نکردن و سرمایه گذاری و تبلیغات برای پرسپولیس بود که نتیجه اش این بود که بیشتر پرسپولیسی ها رو رشد دادن لذا هم پیشکسوت های پرسپولیس بیشتر شد هم تیم پرسپولیس بزرگتر و پر رنگ تر از استقلال و تماشاگرهاش زیاد شد .. ضمنا در بازبهای جام ملت های آسیا 1996هم مایلی کهن سر مربی وقت تیم ملی خیانتی کردی که حالا حالا ها استقلال باید تو آتبس این خیانت بسوره ...و آن ابن بود که فقط پرسپولیسی ها رو تو تیم ملی بازی داد... در صورتیکه استقلال و ابن تیم یکی از باشگاههای فرهنگی و ارزشی در راستای نظام و انقلاب بود و اون زمان یه کم کم لطفی شد .. الان این پرسپولیس اونقدر بررگ شده کسی جرات اعتراض بهش نداره و... ابن داستان ادامه داره.. در پابان از مسولان تقاضا دارم که عدالت رو در فوتبال رعایت کنن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس