کد خبر 456034
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

استاندار همدان گفت: رئیس جمهور روز سه شنبه سوم شهریور سفری یک روزه به استان همدان خواهد داشت و همدان از صبح تا پایان شب میزبان رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمدناصر نیکبخت شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  در آستانه هفته دولت و سفر رئیس جمهور به همدان قرار گرفته ایم، گفت: این سفر به چند دلیل متمایز از سایر سفرها است.
 
وی با بیان اینکه رئیس جمهور در هفته دولت در همدان حضور پیدا می کند و سایر استانها نیز مشتاق بودند در هفته دولت میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت باشند، گفت: رئیس جمهور روز سه شنبه سوم شهریور سفری یک روزه به استان همدان خواهد داشت و  همدان از صبح تا پایان شب میزبان رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه برای این سفر طرحهای مشخصی به تصویب رسیده و نهایی می شود، گفت: این سفر و تصمیمات آن برای استان همدان، با تمامی سفرها متفاوت است.
 
استاندار همدان با بیان اینکه در هفته جاری دو جلسه با رئیس جمهور برگزار شد و تصمیمات برای استان همدان متفاوت از سایر استان ها است، گفت: تصمیمات و مصوبات در سفر رئیس جمهور به استان همدان به مردم اعلام می شود.
 
نیکبخت با بیان اینکه بیش از انتظار استان مصوبه داشتیم و طرح های بزرگی که مدنظر بود برای تصویب و تخصیص اعتبار اعلام شد، گفت: بیشتر طرح های اثرگذار در استان همدان مورد تصویب رئیس جمهوری قرار می گیرد.
 
وی با تاکید براینکه رئیس جمهور لطف ویژه ای به استان همدان و اشراف خوبی به این استان دارد، گفت: وی شرایط اقتصادی و استعدادی همدان را می داند و در جلسات هماهنگی نیز مدافع همدان است.
 
نیکبخت با بیان اینکه توجه به توازن منطقه ای مدنظر است، گفت: توافقات اولیه در جلسات برای حضور کاروان دولت تدبیر و امید در همدان دستاوردهای بزرگی برای استان همدان دارد
 
وی در ادامه با بیان اینکه کم آبی در تمامی کشور خود را نشان داده و نشان می دهد، گفت: توسعه راه آهن و تامین آب روستایی و شهری مهمترین خواسته بوده و در این ارتباط نیز تصمیمات خوبی گرفته شد.
 
دغدغه راه آهن همدان - تهران در سفر رئیس جمهور حل می شود

 
وی با تاکید بر اینکه دغدغه راه آهن همدان - تهران در سفر رئیس جمهور حل می شود، گفت: همدان با همه جای ایران متفاوت است در ایران و در سطح دنیا، همدان را متفاوت می شناسند.
 
وی با بیان اینکه آنقدر که همدان را در سطح بین الملل می شناسند در داخل کشور شناخته شده نیست، گفت: رئیس جمهور به استانی سفر می کند که با تمامی استان ها متمایز است و با توجه به اینکه رئیس جمهور به عنوان نماینده نظام وارد همدان می شود انتظار می رود مردم که میزبان رئیس جمهور و نماینده نظام هستند استقبال چشمگیری داشته باشند.
 
استاندار همدان با بیان اینکه رئیس جمهور میهمان دولت نبوده و مردم میزبان رئیس جمهور هستند، گفت: انتظار می رود به اندازه تاریخ و تمدن همدان و متناسب با اقتدار نظام جمهوری اسلامی مردم خود را نشان داده و حضور خود را در استقبال نشان دهند
 
وی عنوان کرد: رئیس جمهور با نخبگان و تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی دیدار دارد و در شورای اداری و بازدید و نشست خبری حضور خواهد داشت.
 
وی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان ۲۱  طرح به ارزش ۱۰۵۰ میلیارد تومان در استان افتتاح و ۱۴ طرح نیز کلنگ زنی می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    من همدانی هستم ورود رییس جمهور محبوب را به شهر همدان خوش امد می گوییم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس