در روز دوم هفته چهارم لیگ برتر پانزدهم مربیان تیم‌ها اظهار نظرهای مختلفی درمورد بازی‌ها داشتند.

گروه ورزشی مشرق، هفته چهارم لیگ برتر پانزدهم در روز دوم با انجام 3 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها تیم فوتبال پرسپولیس در تهران پذیرای ذوب آهن بود و سپاهان هم در اصفهان به مصاف فولاد خوزستان می رفت.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر

در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:


گسترش فولاد تبریز 1 - سیاه جامگان 0

خطیبی: کمالوند برای سال بعد هم در تبریز چادر زده است
رسول خطیبی گفت: خیلی‌ها دوست دارند که مربیان منشوری در فوتبال تبریز نتیجه بگیرند، ما امروز علیرغم اینکه نتیجه را باختیم اما اخلاق را نباختیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: اتفاقات این دیدار از قبل هماهنگ شده بود و آقایان داور را با مصاحبه‌هایی که انجام داده بودند تحت تأثیر قرار دادند. امیدوارم روزی فوتبال تبریز اخلاقی ببرد نه اینکه به خاطر یک برد اصول اخلاقی و مربیگری را زیر پا بگذارد.

خطیبی در خصوص عملکرد داوران در این دیدار گفت: امیدوارم کمیته داوران پشت پرده قضایای این بازی را مورد بررسی قرار داده و مصاحبه‌هایی که فراز کمالوند قبل از این دیدار انجام داده است را بخواند.

وی تصریح کرد: اگر به مصاحبه‌های قبل از بازی کمالوند دقت کنید خیلی چیزها مشخص می‌شود، داوران باید دقت بیشتری را به خرج دهند و هر صحنه‌ای را خطا اعلام نکنند.  بازیکن ما به من اعلام کرد که هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشته است.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: آقایان بهتر است به فکر تیم خود باشند چون گسترش  فولاد به کوچه‌ای بن‌بست می‌رود و بازیکنان گسترش‌فولاد همگی بالای 30 سال هستند.

خطیبی تأکید کرد: فراز کمالوند برنامه‌ریزی کرده است که سال بعدی نیز در اینجا چادر بزند و مربی به جز وی نتواند سال آینده در اینجا فعالیت کند و حتی اگر خود نیز این سمت را از دست بدهد در حق مربی بعدی ظلم کند.

وی با اشاره به عملکرد تیمش در چند دیدار گذشته خاطرنشان کرد: قول می‌دهم که تیم ما امسال در لیگ برتر بماند؛ ما تیم جوانی هستیم و برای اینکه بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم باید تاوان پس بدهیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما بر این است که در نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

خطیبی در خصوص بومی‌گرایی در فوتبال تبریز انجام داده بود، گفت: می‌خواستم بومی‌گرایی را در تیم‌های تبریزی انجام دهم اما آقایان با ارتباطاتی که از بالا داشتند اجازه ندادند که به این کار ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: آقایان با توجه به ارتباطاتی که نمایندگان مجلس و مسئولین داشتند به فوتبال تبریز برگشته و صاحب تیم شدند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: آرزوی قلبی ما این است که فوتبال تبریز خودکفا شود اما برای این کار متأسفانه مسئولین ما به دنبال منافع خود هستند.

خطیبی تأکید کرد: آقایان برای این دیدار برنامه‌ریزی کرده بودند، حتی کمک داور چهارم نیز به من اعلام کرد که هیچ توهینی را به کسی انجام ندادی و نمی‌دانم چرا داور تو را اخراج کرد.

کمالوند: فروزان نبود بیشتر گل می‌زدیم
فراز کمالوند پس از پیروزی مقابل سیاه‌جامگان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دیدار یک بازی جذاب و دیدنی بود و اگر فروزان درون دروازه حریف نبود گل‌های بیشتری می‌زدیم و او بیش از 6،7 فرصت را از ما گرفت.

وی افزود: تیم حریف از ابتدا با یک دفاع بسته و فشرده قصد داشت تا دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا مانع گلزنی تیم ما شود.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: داور می‌توانست دومین پنالتی را برای تیم ما بگیرد ولی با این وجود نباید ضعف خودمان را در گلزنی نادیده بگیریم. در 2 بازی قبلی 10،12 فرصت گلزنی را از دست دادیم که باید برنامه‌ریزی کنیم و از فرصت‌هایمان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی درباره ناتوانی بازیکنانش در گلزنی گفت: ما در گلزنی ضعف داریم و در تمرینات بیشتر کار می‌کنیم تا به نحواحسن از این فرصتها استفاده کنیم؛ همچنین محمد ابراهیمی در رختکن قسم خورد که من تمارض نکردم و داور عجله کرد. با این وجود داور قضاوت بی‌نقصی داشت.

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره قرعه‌کشی لیگ برتر تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که تیم ما پشت سر هم خارج از خانه بازی نکند؛ در طول تاریخ فردی مثل مهدی تاج نتوانسته است چنین برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد.

پرسپولیس 1 - ذوب آهن 2

گل محمدی: پرسپولیس به جایگاهش بازمی‌گردد
یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی دو بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: ‫تبریک می‌گویم به بازیکنان تیمم چون در 4 هفته گذشته سخت ترین بازی ها را در بیرون از خانه داشتیم و قرعه بسیار سختی نصیب مان شد.‬‎ از بازیکنانم ممنون هستم در غیاب هادی محمدی و قاسم حدادی فر دو مهره اصلی مان تلاش خوبی کردند.‬

وی ادامه داد: خوشحالم که بازیکنانم خیلی با انگیزه هستند و جا دارد از آنها تشکر کنم که فشار زیادی را در دو هفته اخیر تحمل کردند و هم به تیم خودم و هم به پرسپولیس تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند. انتهای جدول جایگاه پرسپولیس نیست و مطمئن هستم این تیم به جایگاه خودش برمی‌گردد و ما شاهد یک پرسپولیس هجومی بودیم.

گل‌محمدی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به داور گفت: حتی وقتی داور به ضرر ما پنالتی گرفت به تصمیم داور احترام گذاشتیم و پنالتی که برای ما گرفته شد به خاطر اینکه دور از صحنه بودم خیلی خوب ندیدم واین مساله را باید کارشناسان نظر بدهند و نه اینکه چون بردیم این حرف را می‌زنم ولی به تیم داوری تبریک می‌گویم و از هواداران پرسپولیس می‌خواهم وارد مباحث داوری نشوند و روزهای خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص اشتباهات تیمش گفت: میانگین سنی تیم ما 23 سال است و این نفرات آینده‌های فوتبال ما هستند و نمی‌توانم از آنها انتظار داشته باشم که در دو بازی سنگین در ورزشگاه آزادی انجام دادند هیچ اشتباهی نداشته باشند و این را باید به حساب جوانی آنها گذاشت و به نظرم ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم هرچند حرف شما را قبول دارم.

برانکو: خودتان درمورد داوری قضاوت کنید
برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سؤالی درباره داوری این بازی گفت: از این سؤال تشکر می‌کنم اما شما به عنوان خبرنگار چرا در مورد داوری نظر نمی‌دهید و من باید نظر دهم؟ من از سوال شما ناراحت نمی‌شوم، بلکه دوست دارم شما به عنوان خبرنگار آن چیزی که اتفاق افتاده را بنویسید.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌‌های زیادی داشتیم ولی تعداد زیادی از شانس‌های‌مان را گل نکردیم. متاسفانه روز ما این گونه بود و برای مهاجم این اتفاقات پیش می‌آید.

برانکو در مورد اینکه امید عالیشاه پنالتی را از دست داد عنوان کرد: امید عالیشاه، هادی نوروزی و رامین رضائیان پنالتی می‌زنند. امید هم یکی از پنالتی‌زن‌ها بود ولی نتوانست امروز گل بزند.

برانکو گفت: مشکل ما موقعیت‌هایی بود که امروز از دست دادیم اما این بدان معنی نیست که یک نفر بیاید و به ما لطمه بزند.

وی در واکنش به این مسئله که داوری‌ها برای پرسپولیس به شکلی شده که دیگر نمی‌شود گفت اشتباه داوری جزیی از فوتبال است بلکه باید گفت فوتبال جزیی از اشتباهات داوری است، گفت: یقینا همین‌طور است که می‌گویید. متاسفانه همه اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس شده است. من باید اعلام کنم که بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و با فوتبال زندگی و هر روز تمرین می‌کنند. نباید حاصل این تلاش‌ها و زحماتشان توسط یک نفر نادیده گرفته شود و این اتفاقات رخ دهد.

برانکو تصریح کرد: درست است داوران انسان هستند و اشتباه می‌کنند اما بچه‌های ما شب و روز تلاش می‌کنند تا در زمین حق‌شان را بگیرند و من هرگز نمی‌پذیرم که یک نفر حق آنها را ضایع کند. در آن صحنه‌ای که داور به سود ما پنالتی گرفت او در نزدیکی صحنه بود و دید که مدافع حریف طارمی را هل داد اما هیچ عکس‌العملی نشان نداد و وقتی پرچم کمک داور بالا رفت داور هم اعلام پنالتی کرد. متاسفانه اشتباه داوری باعث شد ما باز هم امتیاز از دست بدهیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: اگر ما الان امتیازات بیشتری داشتیم بازیکنانم در زمین در شرایط بهتری از نظر روحی روانی بازی می‌کردند. ما نیازی به روانشناس نداریم. بهترین روانشناس برای بازیکنان کادر فنی هستند.

برانکو در خصوص اینکه در باشگاه پرسپولیس چه کسی می‌تواند از حق این تیم در برابر اشتباهات داوری دفاع کند، گفت: پس از بازی با سپاهان باشگاه نامه اعتراض‌آمیزی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد اما با توجه به گروهی که داوری را تشکیل می‌دهند فکر می‌کنم نتیجه‌ای نخواهد داشت و ضررش تنها به پرسپولیس می‌رسد. در بازی با ذوب‌آهن نه تنها بازی را باختیم بلکه یکی از بازیکن‌مان را نیز از دست دادیم و باعث می‌شود چنین اتفاقاتی بیفتد.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ذوب‌آهن در نیمه دوم دو مهاجم به زمین فرستاد اما پرسپولیس هیچ واکنشی نداشت عنوان کرد: ما خیلی خوب ذوب‌آهن را می‌شناسیم. آنها به‌جز اینکه تیم خوبی دارند از نیمکت خوبی هم بهره‌مند هستند. این مسئله را می‌دانستیم ولی آنها مقابل ما شانس گلزنی نداشتند. نیمه نخست یک توپ روی دروازه ما آمد و طبیعی است که وقتی که گل می‌خوریم جبران آن سخت خواهد بود این مشکل ما است که نمی‌توانیم موقعیت‌هایی که به دست بیاوریم تبدیل به گل کنیم.

استقلال خوزستان 1 - سایپا صفر

جلالی: باشگاه برایمان لباس نخرید


مجید جلالی امروز در نشست خبری بعد از بازی در برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: سخت است درباره بازی که هیچ چیزی نداشت بخواهید نتیجه ای بگیرید و صحبتی کنید.

وی افزود: تیم حریف در طول بازی فقط یک موقعیت نصف و نیمه کسب کرد و با اشتباه و سهل انگاری مدافع ما آنها توانستند به یک ضربه پنالتی دست پیدا کنند و به گل برسند.

سرمربی تیم سایپای البرز گفت: در چنین آب و هوای بدی که در اهواز وجود دارد سخت است بخواهید نتیجه بگیرید و به همین دلیل ما حتی نتوانستیم موقعیت گلی ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: استقلال خوزستان در این بازی فشرده بازی می‌کرد و در دو فصلی که در سایپا حضور داشتم ندیدم تیمم اینقدر ضعیف بازی کند.

جلالی  درباره داوری بازی و اینکه یک ضربه پنالتی برای حریف اعلام کرد، عنوان کرد: داوری بازی امروز خوب و بدون اشتباه بود.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه شما روز گذشته گفتید که تمهیدات لازم برای مقابله با شرایط آب و هوایی اهواز را فراهم کرده‌اید، پس چرا امروز نتوانستید بازی خوبی ارائه دهید، گفت: من تمهیدات خودم را داشتم و کارم را به خوبی انجام دادم اما از باشگاه خواسته بودم که پیراهن‌های مناسب برای این دیدار را برایمان فراهم کنند و آنها لباس مناسب برای این بازی را مهیا نکردند.

ویسی: چیزی نمانده بود نتیجه عجیبی رقم بخورد
عبدالله ویسی پس از کسب 3 امتیاز بازی در برابر سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی تاکتیکی را انجام دادیم و با ارائه یک بازی زیبا و هجومی 3 امتیاز کسب کردیم.

وی افزود: اگر قدر موقعیت ها را می‌دانستیم نتیجه عجیبی رقم می‌خورد و می‌توانستیم با پیروزی پرگل بازی را به پایان برسانیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه ما در 3 بازی گذشته 3 تاکتیک مختلف را در زمین پیاده کردیم، گفت: از این به بعد برای هر بازی با یک تاکتیک بازی می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

ویسی بیان کرد: ما روزهای زیادی را تمرین می‌کنیم که در روز بازی نتیجه بگیریم و اگر در این 3 بازی به پیروزی رسیدیم حاصل تلاش‌هایمان بود. ما اگر در برابر سپاهان بی تجربگی نمی‌کردیم می‌توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما جوان هستند و  اکثر آنها امسال برای نخستین بار در لیگ برتر حاضر می‌شوند و در برخی از بازی‌ها جوانی می‌کنند، ولی روی این مشکل کار می‌کنیم که بتوانیم نتیجه بگیریم.

سپاهان 1 - فولاد 1

اسکوچیچ: بهترین بازیکنانم در ملوان و تراکتور هستند
دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: به نتیجه مساوی راضی نیستم ولی با توجه به اتفاقاتی در جریان بازی رخ داد به یک امتیاز رضایت دارم.

وی افزود: در 15 دقیقه ابتدایی نیمه نخست با توجه به اشتباهاتی که بازیکنانمان داشتند موقعیت‌هایی را به تیم حریف واگذار کردیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش در خط دفاعی اشتباهات زیادی داشت، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم به بازیکنانم دستور حمله داده بودم اما بازیکنان به اختیار خود رو به عقب بازی کردند و در خط هافبک دفاعی بازیکنان عملکرد مطلوبی نداشتند و صرفاً به کمک خط دفاع پرداختند.

وی با اشاره به اینکه تیمش بازیکنان زیادی را از دست داده است، بیان کرد: هیچ تیمی مانند ما در لیگ بازیکن از دست نداده است و بهترین بازیکنان ما در ترکیب ثابت ملوان و تراکتورسازی قرار دارند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: سپاهان نیز 2 بازیکن خط دفاع خود را از دست داده است اما تا حدودی با جایگزینی گردانی این مشکل را برطرف کردم و باید بگویم در طول دوران ورزشی خود چنین حوادث سختی را سپری نکرده بودم.

فرکی: کاش برخی در لباس دوست دشمنی نکنند
حسین فرکی اظهار داشت: در این دیدار به دنبال کسب 3 امتیاز بودیم اما متأسفانه با توجه به برخی اتفاقات درون بازی نتوانستیم پیروز میدان باشیم اما باید بگویم بازیکنانم یکی از بهترین دیدارهای فصل خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در بازی امروز بیش از پیش دستمان خالی بود و به دلیل مسدومیت عقیلی مجبور به استفاده از هافبک دفاعی‌مان در خط دفاعی بودیم، البته بازیکنان جوانی هم داشتیم اما تعویض آنها در این دیدار ریسک بزرگی بود و ما فقط تعویض انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره نیمه دوم این دیدار خاطرنشان کرد: در هر 2 نیمه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و با توجه به دیدارهای گذشته انتظارات دیگری از این مسابقه داشتیم اما متأسفانه با از دست دادن برخی موقعیت‌ها در نیمه دوم و شاید گلی که برای ما گرفته نشد این پیروزی را از دست دادیم.

فرکی تصریح کرد: نمی‌دانم درباره خطایی که درون محوطه روی حاج‌صفی اتفاق افتاد و یا گلی که برای ما گرفته نشد چه بگویم و در این مسئله فقط می‌توانم سکوت کنم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود هواداران اعتراض‌هایی به عدم حضور نویدکیا داشتند، بیان کرد: برای هواداران احترام زیادی قائل هستم و هرگونه اظهارنظری را حق مسلم هواداران می‌دانم و همانطور که در گذشته گفته بودم از تشویق نویدکیا خوشحال می‌شوم اما امیدوارم برخی‌ها در لباس دوست برای ما دشمنی نکنند و درخواستم از هواداران این است که نخست سپاهان را مورد تشویق قرار دهند و پس از آن بقیه بازیکنان تشویق شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اتفاقاتی که پیرامون 2 بازیکن خارجی خود و نویدکیا و احتمالاً شریفی و حاج‌صفی اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم و دلخوری من از این است که چرا باید این اتفاقات رخ دهد و درخواست دارم راهی را به من نشان دهید و فکر می‌کنید اگر می‌دانستم این اتفاقات در تیم رخ می‌دهد در این تیم می‌ماندم اما باید قبول کنم که اتفاقات رخ داده است و در این وضعیت باید با قدرت به کار خود ادامه دهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    مرگ بر مافیا ! مشکل دایی و برانکو و یحیی و گواردیولا و مورینیو و ... نیستن . مشکل دست های پشت پرده است که نمیخوان پرسپولیس نتیجه بگیره . چرا باید مدیران هر روز عوض شن و کسایی که کار میکنن حذف بشن و کسایی که سکوت میکنن و هدفشون نابودی پرسپولیسه و دوستان وزارت هستن سر کار میان . هر وجدان سلیمی میدونه و میبینه که سالهاست کمر به نابودی پرسپولیس بستن . چرا داوری ها اینطوره . چرا وقتی هدایتی میخاد بلیط هارو بخره بهش اجازه نمیدن ؟ مگه صبح تا شب تو رسانه ها نمیگن که هدف ، آوردن و کشوندن مردم به استادیوم هاست . مردم میدونن که خبرایی هست که پرسپولیس باید نابود بشه . راستی چرا دولت تیم رو واگذار نکرد ؟!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس