کد خبر 455856
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

تیم فوتبال منچسترسیتی مدافع آرژانتینی والنسیا را به طور رسمی به خدمت گرفت.

به گزارش مشرق، نیکلاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی تیم فوتبال والنسیا که تابستان امسال جزو اولویت‌های فهرست خرید تیم فوتبال منچستریونایتد بود، به جای پیوستن به این تیم به رقیب همشهری آن یعنی منچسترسیتی پیوست.

اوتامندی، بازیکنی که مانوئل پیگرینی، سرمربی من‌سیتی از او به عنوان بهترین مدافع فصل گذشته لالیگا یاد کرده است، با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو به نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس پیوسته است.

قرارداد مدافع میانی جدید من‌سیتی پنج ساله است و او برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم با الیاکیم مانگالا رقابت خواهد داشت تا در کنار وینسنت کمپانی زوج میانی خط دفاع آبی‌هاش شهر منچستر را تشکیل دهند.

اوتامندی پس از امضای قراردادش با من‌سیتی به سایت رسمی این باشگاه گفت: من به منچسترسیتی آمده‌ام تا با تمام توانم برای این تیم بازی کنم و آن را به بالاترین جایگاه ممکن در دنیای فوتبال برسانم. امیدوارم که در این تیم بتوانم بازی‌های زیادی انجام دهم و جام‌های فراوانی کسب کنم.

وی ادامه داد: بازی برای من مهمترین چیز است. حضور در ترکیب تیمی که از بیرون دورنمای حیرت‌آوری دارد، یک رؤیا بود که برایم به حقیقت پیوست.

اوتامندی در منچسترسیتی پیراهن شماره 30 را به تن خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس