کد خبر 455750
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

ستاره 19 ساله باشگاه رئال مادرید راهی اسپانیول شد و اردوگاه سفیدها را ترک کرد.

به گزارش مشرق، مارکو آسنسیو ستاره 19 ساله رئال مادرید پیشنهاد اسپانیول را پذیرفت و رئال مادرید را ترک کرد.

در زمستان گذشته تیم فوتبال رئال مادرید اقدام به خرید آسنسیو از تیم فوتبال رئال مایورکا کرد و این پدیده تیم ملی جوانان را با 4 میلیون یورو به خدمت گرفت. آسنسیو نیم فصل دوم را در مایورکا به بازی ادامه داد و پس از اتمام رقابت‌های جوانان اروپا، به اردوی پیش فصل رئال مادرید اضافه شد.

انتقال وی به اسپانیول قرضی است و این ستاره همچنان تحت قرارداد با رئال مادرید خواهد ماند اما بعید بود که بنیتس این ستاره چپ پا و خوش تکتیک را از دست بدهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    مرگ بر مافیا ! مشکل دایی و برانکو و یحیی و گواردیولا و مورینیو و ... نیستن . مشکل دست های پشت پرده است که نمیخوان پرسپولیس نتیجه بگیره . چرا باید مدیران هر روز عوض شن و کسایی که کار میکنن حذف بشن و کسایی که سکوت میکنن و هدفشون نابودی پرسپولیسه و دوستان وزارت هستن سر کار میان . هر وجدان سلیمی میدونه و میبینه که سالهاست کمر به نابودی پرسپولیس بستن . چرا داوری ها اینطوره . چرا وقتی هدایتی میخاد بلیط هارو بخره بهش اجازه نمیدن ؟ مگه صبح تا شب تو رسانه ها نمیگن که هدف ، آوردن و کشوندن مردم به استادیوم هاست . مردم میدونن که خبرایی هست که پرسپولیس باید نابود بشه . راستی چرا دولت تیم رو واگذار نکرد ؟!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس