کد خبر 455550
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

هافبک بارسلونا اعلام کرد اگر حرکت پیکه در سوپرجام اسپانیا اخراج داشته است، در هر بازی هفت بازیکن باید اخراج شود.

به‌ گزارش مشرق، مارکا نوشت: در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا میان بارسلونا و آتلتیک‌بیلبائو که به تساوی یک بر یک انجامید، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا به دلیل اعتراض به کمک داور از زمین مسابقه اخراج شد.

پس از آن اعلام شد که پیکه به کمک داور توهین کرده و ناسزا گفته است. قرار شد است حکم او به زودی اعلام شود و گفته می‌شود که این بازیکن بین چهار تا دوازده دیدار از حضور در ترکیب تیمش محروم خواهد شد.

ایوان راکیتیچ در این زمینه گفت: هیچکس فکر نمی‌کرد نتوانیم در سال جاری 6 جام بگیریم. مقابل بیلبائو در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه‌ پنج بر یک شکست خوردیم. باید به تیم حریف تبریک بگویم اما تاکید می‌کنم اگر پیکه را در این دیدار از دست نمی‌دادیم شاید می‌توانستیم شکست چهار بر صفر در دیدار رفت را جبران کنیم.

راکیتیچ ا‌دا‌مه‌ داد: پیکه، بازیکن بسیار مهمی برای ما بود. اخراج او همه برنامه‌هایمان را به هم ریخت. به هیچ وجه فکر نمی‌کنم او از اعتراضاتش قصد بدی داشت. شاید او عصبانی بود اما نمی‌خواست به کسی توهین کند. اگر حرکت اعتراضی پیکه اخراج داشته باشد، داوران باید در هر دیدار هفت بازیکن را از زمین اخراج کنند. امیدوارم جریمه‌ای که برای پیکه در نظر گرفته می‌شود، زیاد نباشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    کجاش عجیبه جو ندید.پادشاه مادرید رو شما هم تاثیر گذاشته.حالا موقعیت باد اورد های بدست اوردید بی طرف باشید.شلوغ کاری بی خودی ممنوع.حق داور بیشتر از اینا بود فهش کمشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس