کد خبر 454851
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

اخراج مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا تنها ضربه‌ای نبود که او در آستانه آغاز فصل جدید لالیگا، به آبی‌و‌اناری‌ها زد.

ضربه دوگانه پیکه به بارسلونا
به گزارش مشرق، آس نوشت: کارلوس ولاسکو کاربایو، داور بازی برگشت سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ که در آن بارسلونا به تساوی یک - یک برابر اتلتیک‌بیلبائو رضایت داد، در گزارش خود به اتفاقی اشاره کرده است که منجر به اخراج جرارد پیکه، مدافع میانی بارسا در دقیقه 55 شد.

پیکه در آن دقیقه از آن بازی بر سر کمک داور به خاطر اینکه آفساید بازیکن حریف را نگرفت، داد و فریاد زد و چند هم‌تیمی‌‌اش هم به او ملحق شدند. به گزارش شبکه رادیویی کوپه اسپانیا، پیکه در اعتراض خود از الفاظی رکیکی که با آنها نه تنها به خود کمک داور، بلکه خانواده‌اش توهین شد، استفاده کرده است.

اینکه پیکه به خاطر این اتفاق با محرومیت یا جریمه نقدی مجازات شود، مشخص نیست، اما او قطعاً بازی اولی تیمش در فصل جدید لالیگا را از دست خواهد داد. پیکه در حال حاضر باید منتظر بماند و ببیند که آیا فدراسیون فوتبال اسپانیا برای او بیش از یک جلسه محرومیت در نظر خواهد گرفت یا خیر، اما طبق بند 56 قوانین انضباطی فوتبال باشگاهی اسپانیا، او به دلیل دریافت کارت قرمز، از همراهی بارسلونا در بازی برابر بیلبائو در سن‌مامس محروم است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از امسال مقرر کرده است بازیکنی که در سوپرجام اخراج شود، محرومیتش را نه در بازی بعدی که در این تورنمنت انجام می‌دهد بلکه در اولین بازی که تیمش در لالیگا انجام می‌دهد، سپری خواهد کرد و به این ترتیب پیکه سومین بازی تیمش برابر بیلبائو در یک بازه زمانی 10 روزه را از دست خواهد داد، هرچند ممکن است محرومیت او نه تنها این بازی، بلکه بازی‌های بعدی بارسا را هم شامل شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس