مدیرکل حقوقی شهرداری تهران گفت: دادنامه قطعی دیوان عدالت اداری مبنی بر تایید رای کمیسیون ماده 100 درخصوص تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین به شهرداری تهران ابلاغ شد.

 به گزارش مشرق، نادر نوروزی مدیرکل حقوقی شهرداری تهران، افزود: رای کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران در خصوص تخریب بنای تجاری غیرمجاز در طبقه هفتم پاساژ علاالدین و تغییر کاربری های غیر مجاز آن، پس از پیگیری های قانونی از طریق شعبه سوم دیوان عدالت اداری تایید شد.

وی تاکید کرد: رای دیوان عدالت اداری در خصوص تخلف انجام شده در این مجموعه تجاری قطعی و لازم الاجراست.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری منطقه 11 تهران باید رای صادره در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین را اجرا کند تصریح کرد: اجرای این حکم مستلزم صدور اجراییه است و به همین منظور اداره کل حقوقی شهرداری تهران درخواست اجرای این رای را به دیوان عدالت اداری ارائه می کند.
مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با بیان اینکه رای صادره برای اجرا به شهرداری منطقه ابلاغ می شود تاکید کرد: این رای با توجه به ضوابط فنی و با انجام مراحل قانونی پس از ابلاغ، توسط شهرداری منطقه اجرا خواهد شد.

نوروزی تاکید کرد: در تمام مواردی که تخلفات ساختمانی موجب تضییع حقوق مردم و شهروندان شود، شهرداری تهران با توجه به وظایف قانونی خود اقدامات لازم را بعمل خواهد آورد.

براساس رای کمیسیون ماده 100 و تایید دیوان عدالت اداری، طبقات هفتم و منفی سه پاساژ علاالدین به دلیل ساخت و تغییر کاربری غیرمجاز می بایست تخریب شود.

مجتمع تجاری علاالدین یکی از بزرگترین مراکز عرضه گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی در مرکز شهر تهران است که در مجموع دارای حدود یک هزار و 100 باب مغازه می باشد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس