عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ذوق‌زدگان‌ توافق می‌خواهند انقلابیون را محاکمه کنند، گفت: در زمان دولت اصلاحات نرخ فحاشی به بسیجیان ارزان شد و شعار «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» مخلوق آن زمان است.

به گزارش مشرق، محمدحسین صفار هرندی شب گذشته در یادواره 150 شهید پایگاه مسجدنبی اکرم (ص) نیشابور که به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته در روابط بین‌الملل سابقه نداشته ملتی دارای امکانات محدود بتواند امتیازهای بزرگ از قدرت‌های جهانی بگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، اکسیر پیروزی در مقابله با استکبار در منطقه ایجاد شده و کشورهای هم‌پیمان با ایران توانسته‌اند از این اکسیر به موفقیت‌های بزرگی در کشورهای خود دست یابند و بعضاً مشاهده کرده‌ایم که این کشورها از دشمنان خود امتیاز هم گرفته‌اند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: آنچه که ما در صحبت‌هایمان در مورد عملکرد تیم دیپلماسی کشور بیان می‌کنیم تخریب نبوده و در حقیقت ما از افرادی که برای احقاق حق ملت ایران به مذاکرات رفتند و در صحنه بین‌المللی حق جمهوری اسلامی ایران را از حلقوم دشمن بیرون کشیدند، تقدیر می‌کنیم اما بحث ما در مورد افرادی است که از این توافق ذوق‌زده شدند و می‌خواهند انقلابیون را محاکمه کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: این افراد کسانی هستند که در عاشورا به بهانه‌های سیاسی به اعتقادات مردم وقیحانه حمله کردند و اعتقاد مردم را زیر سئوال بردند و امروز اعلام می‌کنند که بعد از 30 سال چرا شهید می‌آورید؛ متاسفانه آنها عامه مردم را که با ظاهر و چهره‌های مختلف در مراسم‌ معنوی و بزرگداشت شهیدان شرکت می‌کنند، نمی‌بینند، حتی حماسه 9 دی و حضور پرشور مردم را نیز ندیدند.

صفارهرندی با بیان اینکه فرض کنید توافق تصویب شود پس از آن چه اتفاقی قرار است بیفتد، گفت: آیا قرار است پس از توافق برای شهدا یادواره نگیریم یا افرادی که مرگ بر آمریکا می‌گویند و در محافل شهدا شرکت می‌کنند محاکمه شوند، اینکه یک عده می‌گویند افرادی که در کشور مشعل دشمنی با آمریکا را مستحکم نگه داشته‌اند، باید محاکمه شوند چون زودتر از این می‌شد با آمریکا ارتباط برقرار کرد، نگاهی خیانت‌بار است و موافقین و مخالفین برجام می‌فهمند که تمام مناقشات ما بر سر منابع ملی بوده است.

وی با بیان اینکه در زمان دولت اصلاحات نرخ فحاشی به بسیجیان ارزان شد، گفت: شعار «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد» مخلوق آن زمان است و در آن زمان رئیس جمهور وقت زمانی که می‌خواست به دانشگاهی برای سخنرانی برود دفتر ایشان ابتدا با بسیج دانشجویی تماس می‌گرفت و درخواست می‌کرد صندلی‌های جلو را بچه‌بسیجی‌ها پر کنند چراکه اعتمادی به هواداران خود نداشت و ممکن بود از طریق آنها به او تعرض شود.

صفارهرندی به صدور آرمان‌ها و تفکرات حضرت امام(ره) در سایر جوامع اشاره کرد و اظهار داشت: آرمان‌های امام (ره) امروز تبدیل به قطب آمال و آرزوهای آزادگان عالم شده است به طوری که برخی از این افراد با فاصله هزاران کیلومتر از ایران اسم فرزندانشان را اسم کامل امام(ره) یعنی «روح‌الله موسوی‌الخمینی» می‌گذارند.

وی ادامه داد: هنر امام راحل در انقلاب این بود که جان‌های مرده را با دم مسیحایی خود به موجودات آگاه که به خداوند و اولیای خداوند عشق می‌ورزیدند، تبدیل کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان و امام شهیدان، ایران اسلامی تبدیل به قلب خاورمیانه شده و این عزت و اقتدار دستاورد خون جوانان ما بوده که در مقابل دشمن ایستادند و جنگیدند و امیدوارم با برگزاری این یادواره‌ها روحیه استقامت و اخلاصی که در جوانان آن روز بود به نسل جوانان امروز نیز منتقل شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس