کد خبر 454337
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفرهای استانی دولت گذشته وعده های بسیاری داده شد که بخشی از آنها به ثمر نرسید،انتظار ما از دولت یازدهم که مبنا را بر صداقت با مردم گذاشته است پرهیز از وعده های احساسی و تاکید بر عملی شدن وعده هاست.

به گزارش مشرق، حسین سبحانی نیا با اشاره به اینکه نفس انجام سفرهای استانی مثبت است گفت: در این سفرها با ارتباطی که میان و مسئولان ایجاد می شود مردم امیدوار می شوند و نسبت به خدمات دولت اطلاع رسانی صورت می گیرد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: استمرار این سفرها موجب تقویت ارتباط مردم با نظام و دولتمردان می شود که البته با حاشیه هایی از جمله وعده های مطرح شده در این سفرها همراه است.

وی افزود: عملی شدن وعده های داده شده موضوع با اهمیتی است تا مردم پس از مدتی شاهد تحقق وعده ها  از جمله پروژه های عمرانی،بیمارستانی و... باشند.

این نماینده مجلس بر عدم مطرح شدن وعده های بی حاصل تاکید کرد و گفت: وعده ها باید در حد مقدورات عنوان شود،در سفرهای استانی دولت گذشته وعده های بسیاری داده شد که بخشی از آنها به ثمر نرسید،انتظار ما از دولت یازدهم که مبنا را بر صداقت با مردم گذاشته است پرهیز از وعده های احساسی و تاکید بر عملی شدن وعده هاست.

سبحانی نیا ادامه داد: درجریان سفرهای استانی دولت گذشته هر چند اقدامات خوبی انجام می شد اما برخی مواقع وعده های احساسی مطرح می شد که در عمل به دلیل حجم زیاد مصوبات اجرایی نمی شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در سفرهای استانی دولت یازدهم نیز گاهی شاهد چنین زمینه هایی هستیم که باید از آن پرهیز شود و اقدامات عملی بیشتر مورد تاکید قرار گیرد.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس