کد خبر 454181
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

مقامات اندونزیایی اعلام کردند یک هواپیمای جستجوگر، محل قرار گرفتن لاشه هواپیمای مسافربری را که در این کشور ناپدید شده بود، مشخص کرد.

محل سقوط هواپیمای اندونزیایی مشخص شد
به گزارش مشرق، آسوشیتدپرس نوشت: مقامات سازمان امداد و نجات اندونزی روز دوشنبه اعلام کردند یک هواپیمای جستجوگر، محل قرار گرفتن لاشه هواپیمای مسافربری را که در شرق این کشور ناپدید شده بود، مشخص کرده است.

مسئولان اندونزیایی در این باره اعلام کردند لاشه این هواپیمای مسافربری در فاصله 12 کیلومتری شهر «اوکسیبیل» پیدا شده است.

البته تاکنون گزارشی درباره اینکه آیا هیچ یک از سرنشینان این هواپیما زنده مانده‌اند یا نه، منتشر نشده است.

«هنری بامانگ سولیستیو» رئیس آژانس ملی جستجو و نجات اندونزی نیز در این باره گفت که گروه‌های امداد و نجات از طریق هوا و زمین به محل اعزام شده‌اند.

وی در ادامه گفت: زمانی که هواپیمای جستجوگر، لاشه هواپیمای سقوط کرده را پیدا کرد، ستونی از دود هنوز از این لاشه در حال برخاستن بود.

وی افزود شرایط نامناسب آب و هوایی و مسیر دشوار باعث شده است عملیات امداد به سختی انجام شود.

روز گذشته سازمان امداد و نجات اندونزی اعلام کرد که یک هواپیمایی خطوط داخلی این کشور با 54 مسافر در استان پاپوآ ارتباط خود با مرکز کنترل ترافیک هوایی اندونزی را از دست داده و ناپدید شده است.

این سازمان همچنین اعلام کرد که این هواپیما متعلق به شرکت «تریگانا» بوده که در آن 44 فرد بزرگسال، 5 کودک و 5 خدمه این هواپیما حضور داشتند.

هواپیمای اندونزیایی نیم ساعت پس از برخاستن از فرودگاه «سنتانی» در شهر جایاپورا مرکز استان پاپوآ ناپدید شد. مقصد این هواپیما اوکیسبیل بود.

ساکنان روستاهای این منطقه پیشتر در گزارش های خود به مقامات پلیس محلی، از سقوط این هواپیما در این ناحیه و برخورد آن به کوه خبر داده بودند.

یک منبع ناشناس محلی نیز در گفت‌وگو با ریانووستی از برخورد این هواپیما با کوه خبر داده و اعلام کرده بود که تمام 54 سرنشین این هواپیما جان باخته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس