مدافع ارمنی استقلال می گوید: اگر رحمتی در بازی با ذوب‌آهن نبود شاید بیشتر از این دچار مشکل می‌شدیم. ما به درک خوبی از یکدیگر رسیده‌ایم و مطمئن باشید در آینده اوضاع دوباره خوب می‌شود.

مگویان: جبران می‌کنیم/ از رحمتی متشکرم
گروه ورزشی مشرق - استقلال بعد از ثبت دو پیروزی پی در پی برابر سیاه‌جامگان و ملوان به زمین سفت رسید. آبی‌ها در عصری که یک نیمه خوب بودند و یک نیمه افتضاح، از ذوب‌آهن‌ «با برنامه» دو گل خوردند.

گل اول شاگردان یحیی روی اشتباه هرایر مگویان به ثمر رسید. حالا مدافعی که یک ماه قبل دروازه پرتغال را باز کرده از عملکردش دفاع می‌کند و از هواداران استقلال عذرخواهی. گفتگوی مشرق با مگویان را در ادامه بخوانید:

* نمایش متفاوتی داشتید. یک نیمه جنگنده و با انرژی. 45 دقیقه هم خسته و کم رمق.
 باید در همان نیمه اول از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم. چند فرصت خیلی خوب داشتیم که به هدر رفتند. ذوب‌آهن‌ فقط دنبال استفاده از ضدحملات بود و به خواسته‌اش رسید. همیشه بازی کردن برابر تیم‌هایی که دنبال بستن تمام منافذ ورودی به محوطه جریمه هستند، دشوار است.

* اول سرت شکست بعد هم در دفع توپ اشتباه کردی تا گل اول ذوب‌آهن‌ به ثمر برسد.
متاسفانه در یک صحنه با خرسندنیا برخورد کردم و سرم دچار شکستگی شد. در آن لحظه منتظر شدم توپ به زمین بخورد تا پس از آن برای رحمتی ارسالش کنم. با این حال خرسندنیا از مسیر کنار نرفت تا سرم به سرش برخورد کند و بشکند.

* اواخر بازی بانداژ روی سرت را برداشته بودی.
خب دکتر ستوده بین دو نیمه سرم را بخیه کرد. به نظرم با 5-4 بخیه مشکل حل شد.

* از صحنه گل اول ذوب‌آهن بگو.
من قبل از آن چندین و چندبار توپ‌ها را دفع کرده بودم. سیستم بازی حریف طوری بود که مهاجمان‌شان با فرارهای بلند خود قصد ورود به 18 قدم ما را داشتند. من در تک تک این فرارها به بهترین نحو وظیفه‌ام را انجام داده بودم. بالاخره در جریان بازی برای هر بازیکن در هر سطحی اشتباه پیش می‌آید. من واقعا متاسفم که در دفع آن ارسال اشتباه کردم و بابت آن از هواداران عذر می‌خواهم.

* پرویز مظلومی گفته از بازیکنانی که اشتباه کرده‌اند می‌پرسد دلیل آن چه بوده است.
سرمربی با من حرف نزده اما اگر این اتفاق بیفتد حتما شرایط را برایش توضیح می‌دهم. هدفم توجیه نیست اما شرایط حریف و سیستمی که داشت به شکلی بود که با مهاجمان تک به تک می‌شدیم. آن‌ها سه، چهار موقعیت به‌دست آوردند و البته ما خیلی از مواقع راه را روی نفوذهای‌شان بستیم.

* انگار مهدی رحمتی جایی از تو دفاع کرده و گفته مگویان در خط دفاعی کیفیت خیلی خوبی دارد.
مهدی لطف دارد. اگر در بازی با ذوب‌آهن نبود شاید بیشتر از این دچار مشکل می‌شدیم. ما به درک خوبی از یکدیگر رسیده‌ایم و مطمئن باشید در آینده اوضاع دوباره خوب می‌شود.

* مشکلات مالی‌ات با باشگاه حل شد؟ برخی می‌گویند وقتی بازیکن دریافتی ندارد و نگران شرایط خانواده‌اش شده، تمرکز لازم را نخواهد داشت.
دیگر از بحث کردن در مورد مسایل مالی خسته شده‌ام. در تمام دنیا بازیکنان بازی می‌کنند تا احتیاجات مالی خود را برطرف کنند. با این حال در شرایطی که شکست خوردیم ترجیح می‌دهم به بازی بعدی برابر استقلال اهواز فکر کنم و اینکه با کسب 3 امتیاز آن دیدار شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

* حرف خاصی نمانده؟
خوشحالم که آرام آرام هواداران بیشتری به استادیوم می‌آیند. ما تیم خوبی داریم. قول می‌دهم در بازی‌های بعدی مثل دو هفته نخست عمل کنیم. هواداران که کنارمان باشند ما هم شکست برابر ذوب‌آهن را جبران می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس