نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اولین جشنواره سلمان فارسی ویژه تحقیقات علوم انسانی در سطح نیروهای مسلح در شهر قم برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در نشست خبری به مناسبت برپایی اولین جشنواره سلمان فارسی ویژه تحقیقات علوم انسانی در سطح نیروهای مسلح اظهار داشت: این جشنواره آذرماه سال جاری با محوریت پژوهشگاه علوم انسانی امام صادق(ع) در قم برگزار خواهد شد.

سعیدی در پاسخ به سوالی درخصوص شایعات مطرح شده درباره سفر سردار قاسم سلیمانی به روسیه، این اظهارات را در راستای فرافکنی و پیشبرد اهداف پشت پرده دانست و گفت: وقتی ایشان در کشور خودش سخنرانی می‌کند یعنی همینجاست.

وی با بیان اینکه تجزیه کشورها همیشه در دستور کار آمریکایی‌ها قرار دارد، سودان را یکی از نمونه‌های عملی این موضوع عنوان کرد و اظهار داشت: مردم عراق و سوریه به این نکته توجه دارند و جمهوری اسلامی ایران نیز با تمام وجود از تمامیت ارضی عراق و سوریه و دیگر کشورها حمایت کرده و بعید است امریکا به این نقشه شوم دست پیدا کند.

سعیدی درخصوص اتهام غربی‌ها به سپاه درخصوص تسلیحات اتمی نیز گفت: سپاه پاسداران تافته جدابافته از نظام نیست و در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا عمل کرده و نمی تواند بدون توجه به سیاستهای نظام تصمیم‌گیری کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دکترین استفاده از تسلیحات اتمی در دکترین ما جایی ندارد، افزود:رهبر معظم انقلاب نیز این امر را ممنوع کردند و جالب است کسانی ما را متهم می کنند که خودشان هزاران کلاهک اتمی دارند و اولین استفاده کننده این بمب در ژاپن بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله مقابله با جنگ نرم پرداخت و افزود: فعلا جنگ نرم عرصه فعالیت بسیج است که یک نیروی مردمی محسوب می شد لذا هم در مقابله با حرکات سایبری و هم ارتقای بنیه معنوی مخاطبین خود عمل می کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سینا ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    واسه دفاع از خودمون لازمه که داشته باشیم چه طوریه که بقیه دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس