کد خبر 453689
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

بانوی‌پیر نام هافبک هلندی تیم فوتبال گالاتاسرای را در فهرست گزینه‌های موردنظرش برای تقویت خط میانی خود قرار داده است.

گزینه جدید بانوی‌پیر برای خط میانی‌اش
به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس وسلی اسنایدر، هافبک هلندی پیشین اینتر را که برای گالاتاسرای توپ می‌زند، به عنوان گزینه‌ای جدید برای پر کردن خلاء دو هافبک پیشین خود آندره‌آ پیرلو و آرتورو ویدال در نظر گرفته است، اما در صورتی به سراغ او خواهد رفت که در جذب دیگر گزینه‌هایش ناکام بماند.

با پیوستن پیرلو به نیویورک‌سیتی یوونتوس به دنبال یک هافبک بازیساز است، اما تلاش‌های این تیم برای جذب یولیان دراکسلر از شالکه و نیز ماریو گوتسه بی‌فایده بوده است و خرید کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام هم برای بانوی پیر هزینه هنگفتی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری اسپورت‌مدیاست، یوونتوس هنوز از جذب گزینه‌های ارجح خود قطع امید نکرده است، اما اسنایدر را هم به عنوان آخرین گزینه در نظر گرفته است. اسنایدر در ماه ژانویه سال جاری به نظر می‌رسید که فاصله چندانی تا پیوستن به یوونتوس ندارد، اما در نهایت این باشگاه و گالاتاسرای با هم به توافق نرسیدند و بازیکن پیشین اینتر در ترکیه ماند.

قرارداد اسنایدر با گالاتاسرای تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل یوونتوس شانس زیادی برای رسیدن به این بازیکن 31 ساله دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس