کد خبر 453571
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

یک نوجوان ۱۴ ساله سیاه پوست ایالت نیوجرسی طی هفته گذشته در حالی که غیر مسلح بوده، ۷ بار هدف گلوله یک مامور پلیس قرار گرفته است.

شلیک هفت گلوله به نوجوان سیاه‌پوست آمریکایی
به گزارش مشرق، ساموئل آنیان وکیل مدافع خانواده هرنز تاکید کرد که راداز هرنز نوجوان 14 ساله ایالت نیوجرسی هفته گذشته در حالی که غیر مسلح بوده و قصد فرار از دست پلیس را داشته، 7 بار هدف گلوله یک مامور پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: 5 گلوله به پای راست، یک گلوله به پای چپ و یک گلوله نیز به لگن راداز هرنز اصابت کرده است. وضعیت جسمانی این نوجوان سیاه پوست آمریکایی اکنون بهتر شده است.

این وکیل در ادامه گفت: او خیلی خوش شانس بوده که زنده مانده است. ما به دنبال عدالت هستیم. به نظر می رسد این یک تیراندازی ناعادلانه بوده است.

شاهدان عینی تاکید کردند که پلیس قصد بازداشت 3 نفر را داشته است که در یکی از خیابان ها در حال قدم زدن بوده اند. این نوجوان ها مسلح نبودند ولی پلیس برای دستگیری آنها تلاش کرده است. زمانی که آنها قصد فرار داشته اند، یکی از ماموران پلیس به سوی راداز هرنز شلیک کرده است.

طی یک سال گذشته شهرهای مختلف آمریکا شاهد اعتراضات وسیع و گسترده ای علیه خشونت و رفتارهای تبعیض آمیز پلیس با سیاه پوستان و سایر رنگین پوستان بوده است. کشتار سیاه پوستان توسط ماموران پلیس آمریکا و رفتار تبعیض آمیز و نژادپرستانه پلیس موجب شعله ور شدن آتش اعتراضات در سراسر آمریکا شده است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    ای خاک بر سرتون آمریکایی های نامرد...!
  • مهدی IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    0 0
    از پلیس نژاد پرست امریکا بیش از این هم انتظاری نمیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس