پیشکسوت استقلال با انتقاد از اظهارات جهانیان بعد از شکست آبی‌پوشان برابر ذوب آهن گفت که صحبت‌های او فوتبالی نبوده است.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی درباره ارزیابی‌اش از استقلال در مصاف با ذوب آهن گفت: استقلال در مقابل ذوب آهن در نیمه اول یک بازی عالی را مثل مصاف با ملوان ارائه داد ولی در نیمه دوم متاسفانه بازی برگشت. فکر می‌کنم استقلال هنوز به لحاظ بدنی آمادگی لازم را ندارد. آنها کار را دیر شروع کردند و چند بازی طول می‌کشد به فرم خوبشان برسند. در سوی مقابل ذوب آهن آماده سازی خود را زود شروع کرده بود و با کمترین تغییرات پای به لیگ گذاشت. استقلال برخلاف ذوب آهن 7-8 بازیکنش را عوض کرده است و طبیعتا زمان می‌خواهد تا خودش را جمع کند. در مجموع مشکل فعلی استقلال را بدنی می‌دانم وگرنه به لحاظ تاکتیکی استقلال شرایط خیلی خوبی دارد. من امیدوارم در ادامه لیگ استقلال به روند خوبی برسد.

وی در پاسخ به این سوال که اظهارات جهانیان بعد از شکست استقلال برابر ذوب آهن و این که گفته مظلومی باید در این‌باره به هیات مدیره جواب بدهد و این مسئله خیلی‌ها را به یاد اتفاقاتی که برای پدرش در سال 86 افتاد، انداخته است، بیان کرد: متاسفانه این حرف که مظلومی باید در هفته سوم و بعد از اولین باخت به هیات مدیره دعوت شود به هیچ وجه فوتبالی نیست. چرا همان مقدار فرصتی که به بقیه می‌دهند را به مظلومی نمی‌دهند؟ من از پدر خودم صحبت نمی‌کنم ولی این را به جرات می‌گویم که چنین حرف‌هایی باعث می‌شود مربی تمرکزش را از دست بدهد. اینکه مربی مدام فکر کند که اولتیماتوم به او می‌دهند و باید مدام بابت هر باختی سوال و جواب شود، تمرکزش را از دست می‌دهد. افراد حاضر در هیات مدیره استقلال باید حداقل تا نیم فصل از تیم حمایت کنند و در آنجا اگر راهکاری به ذهنشان رسید به کادرفنی آن را اطلاع دهند. من اگر جای آنها بودم با حمایت از کادرفنی به آنها قوت قلب می‌دادم.

پیشکوست استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا حاضر نشد با کادرفنی استقلال همکاری کند، اظهار کرد: جا دارد از لطف مظلومی و افشارزاده به خودم تشکر کنم اما من یک سری دلایل داشتم که به موقع آنها را اعلام می‌کنم. احساس کردم اگر نباشم بیشتر به تیم کمک می‌کنم. آرزوی من موفقیت استقلال است و امیدوارم با کمک هواداران در این فصل شاهد موفقیت تیم باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ahmad ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    دیگران کاربلد بودند ! در چند تیم مختلف نتیجه گرفتند . اما مظلومی چی !؟ واقعا هنر مظلومی چیه !؟ حالا میبیند که مشکل قلعه نوعی چی بود !؟ باید حق و حقوق بازیکن را داد تا او هم کاملا در اختیار تیم باشد !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس