کد خبر 453232
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

میشل لادروپ سرمربی دانمارکی به جمع کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی فوتبال مکزیک پیوست.

به گزارش مشرق، الدوری والکاس قطر نوشت: پس از این که مارسلو بیلسا آرژانتینی وجود هر گونه ارتباط بافدراسیون فوتبال مکزیک را منکر شد ، بخت میشل لادروپ دانمارکی برای تصدی این مسئولیت بیشتر به نظر می رسد .

براساس این گزارش ، خورخه سامپائولی سرمربی سابق تیم ملی شیلی که به تازگی توانست با این تیم فاتح کوپا آمریکا شود کاندیدای اول سرمربیگری تیم ملی مکزیک بود اما مقامات فدراسیون فوتبال مکزیک زیر بار مبلغ ۱۵ میلیون دلار در بند جزایی فسخ قرارداد این سرمربی نرفتند و از این رو به نظر می رسد حضور وی در تیم منتفی است .

بدین ترتیب لادروپ به جمع سه گزینه دیگر سرمربیگری تیم ملی مکزیک یعنی ریکاردو لاولپه آرژانتینی ، مارکو فیراتی ازبرزیل و ویکتور مانوئل مکزیکی پیوست .

میگوئل هررا سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک دو هفته پیش پس از بدرفتاری با یک خبرنگار تلویزیون این کشور از سمت خود برکنار شد.

دسیو دو ماریا رییس فدراسیون فوتبال مکزیک در این مورد گفت که ارزشها و اصول ما از هر نتیجه ای در میدان ورزش مهمتر است .

هررا در فرودگاه فیلادلفیا یک خبرنگار شبکه تلویزیونی آزتکا مکزیک را مورد حمله قرار داد. این اتفاق کمی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مکزیک در بازی فینال گلدکاپ در برابر جامائیکا روی داد.
تیم ملی فوتبال مکزیک با نتیجه سه بر یک در این دیدار پیروز شدو عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

هررا پس از این حادثه در دفاع از خود تاکید کرد خبرنگار تلویزیون آزتکا را که پیوسته از او انتقاد می کرده ، کتک نزده بلکه فقط او را هل داده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس