کد خبر 453199
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

بازیکنان بارسلونا با وجود شکست سنگین برابر بیلبائو امید خود را از دست نداده‌اند و براین باورند که می‌توانند در دیدار برگشت چهار گل را جبران کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا گزارش داد: هر چند آبی-اناریها در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا با چهار گل برابر اتلتیکو بیلبائو تن به شکست دادند اما بازیکنان این تیم هنوز امید خود را از دست نداده‌اند و براین باورند که می‌توانند در دیدار برگشت جبران کنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسلونا بعد از پایان بازی گفت: شکست بزرگی برای ما بود، با این حال اطمینان دارم که در بازی برگشت می‌توانیم جبران کنیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. باید نهایت تلاش خود را در نوکمپ به کار گیریم. ما تیمی هستیم که می‌توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم. پس باید برای پیروزی به میدان برویم و کاری را که برعهده ما است به خوبی انجام دهیم.

او ادامه داد: دیدار سختی پیش‌رو داریم اما آماده هستیم. شب کابوس‌واری را پشت سرگذاشتیم اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. در دیدار برگشت با نهایت جنگندگی برابر حریف خود ظاهر می‌شویم تا دیدار رفت را جبران کنیم.

اینیستا درباره اشتباه‌های زیاد خط دفاعی تیمش گفت: این تنها مشکل خط دفاعی نیست بلکه همه بازیکنان مقصر هستند و باید راه چاره‌ای برای این مشکل پیدا کرد.

خاویر ماسکرانو، ستاره خط دفاعی بارسلونا هم بعد از پایان بازی مانند کاپیتان تیمش تاکید کرد که آبی-اناریها امید خود را از دست نداده‌اند و به بازی برگشت امیدوار هستند.

او گفت: هنوز نمرده‌ایم و امید در ما زنده است. درست است که بارسا با چهار گل بازی را واگذار کرده است اما هنوز جام را از دست نداده است. می‌توانیم در دیدار برگشت جبران کنیم. یک بازی دیگر باقی مانده است. بارسلونا این توان را دارد که چهار گل را جبران کند. در بسیاری از بازی‌ها با اختلاف زیاد به پیروزی رسیده‌ایم بنابرین دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

ستاره خط دفاعی بارسلونا ادامه داد: بیلبائو حریف سختی برای ما بود. بازی آسانی برای ما نبود. باید اعتراف کرد که عملکرد خوبی نداشتیم و به همین خاطر بازنده بازی بودیم.

او درباره اشتباه‌های زیاد خط دفاعی تیمش گفت: به هر حال در فوتبال امکان اشتباه وجود دارد. بیلبائو در این دیدار تنها سه، چهار موقعیت گلزنی داشت که از آنها نهایت استفاده را برد. ما هم می‌توانستیم در این دیدار گل بزنیم. باید اشتباه‌های خود را بر طرف کنیم و این اطمینان را به خود بدهیم که می‌توانیم در دیدار برگشت جبران کنیم و برابر حریف خود به پیروزی برسیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس