کد خبر 453133
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

سرمربی نفت تهران بعد از شکست برابر سیاه‌جامگان صحبت‌های عجیبی درباره قراردادش مطرح کرد؛ اما آیا هدف منصوریان از به زبان آوردن این حرف‌ها این است که می‌خواهد به روش خودش به مدیران نفت فشار بیاورد؟

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان تحت تاثیر شکست غیرمنتظره برابر سیاه‌جامگان روبروی خبرنگاران قرار گرفت و به سوال‌های آن‌ها پاسخ داد. اما عجیب‌ترین بخش صحبت‌هایش جایی بود که اعلام کرد هیچ قراردادی با نفت ندارد. صحبت‌هایی که ظاهرا چندان خوشایند مدیران این باشگاه نبوده است. بی‌تردید منصوریان نمی‌توانسته بدون منظور این صحبت‌ها را کرده باشد و البته بعید است شکست برابر سیاه‌جامگان آن‌قدر برایش مهم باشد که چنین صحبت‌هایی را به زبان بیاورد. هرچند هنوز کسی منظور منصوریان را متوجه نشده اما هرچه که هست، حرف‌هایش ثابت می‌کند که او همچنان رابطه چندان خوبی با مدیران باشگاه نفت تهران ندارد.

منصوریان چطور روی نیمکت می‌نشینید؟

بعد از صحبت‌های منصوریان در مورد اینکه هنوز قراردادی با نفت تهران امضا نکرده، اولین سوالی که به وجود می‌آید این است که او چطور سه هفته روی نیمکت این تیم نشسته است؟ طبق قانون سازمان لیگ افرادی که روی نیمکت تیم‌ها می‌نشینند، حتما با باشگاه‌هایشان قرارداد داشته باشند. تنها موردی که یک مربی می‌تواند بدون قرارداد در تیمی کار کند این است که در روز بازی‌ها روی نیمکت تیمش ننشیند و در واقع فقط تیم را تمرین بدهد. مثل امیرقلعه‌نویی که تا آخرین روز حضورش در انزلی قراردادی با ملوان امضا نکرد و هرگز هم روی نیمکت این تیم حاضر نشد. با بررسی حرف‌های منصوریان به اولین نتیجه‌ای که می‌توان رسید این است که صحبت‌های او از اساس درست نیست. به نظر می‌رسد هدف منصوریان از به زبان آوردن این حرف‌ها این است که می‌خواهد به روش خودش به مدیران نفت تهران فشار بیاورد.

چرا منصوریان نتوانست به استقلال برود؟

زمانی که منصوریان با نفت قرارداد امضا کرد، شاید کمتر باشگاهی حاضر می‌شد تیم رده سومی خود را تحویل کسی بدهد که سابقه چندانی در مربیگری نداشته است. به همین دلیل هم بود که مدیران نفت تهران از‌‌ همان ابتدا قراردادی سفت و سخت و البته ۲ ساله‌ را با منصوریان امضا کردند تا در صورتی که تیم نتیجه گرفت، مثل یحیی گل‌محمدی نتواند از این تیم جدا شود که اتفاقا همین اتفاق هم افتاد. او در پایان فصل با پیشنهاد جدی استقلالی‌ها روبرو شد و تا پای امضای قرارداد با تیم محبوبش هم پیش رفت اما همین قرارداد دوساله اجازه نداد استقلالی شود. حالا اینکه او ادعا می‌کند با نفت تهران قراردادی ندارد، سوالی است که فقط خودش می‌تواند به آن جواب بدهد.

ناراحتی منصوریان از چیست؟


گفته می‌شود منصوریان این روز‌ها با مدیران نفت رابطه چندان خوبی ندارد و بیشتر مشکلات در مورد مسائل مالی است. روزی که منصوریان به نفت آمد با توجه به اینکه کارنامه چندان درخشانی نداشت با رقمی بسیار پایینی با این باشگاه قرارداد امضا کرد اما نتایج خوبش در طول فصل مدیران نفت را مجاب کرد که برای سال دوم کمی قرارداش را زیاد کنند. منصوریان در لیگ بر‌تر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نتایج درخشانی گرفت ولی مدیران نفت به قولی که به او داده بودند عمل نکردند. او در ابتدای فصل قبول داشت که یک مربی جوان است و باید تلاش کند در زمره مربیان بزرگ لیگ بر‌تر قرار بگیرد اما حالا خودش را در جمع بهترین مربیان ایران می‌بیند و همین موضوع باعث شده که رقم زیادی را از مدیران باشگاه درخواست کند که البته این مساله مورد مخالفت آن‌ها قرارگرفته است. به همین دلیل او ادعا کرده قراردادی با نفت امضا نکرده، چون هنوز برای سال جدید با مدیران این باشگاه توافق نهایی نکرده است.

مهم‌ترین فصل فوتبالی منصوریان


منصوریان در حالی از شرایط مالی قراردادش گله دارد که شاید بهتر این باشگاه که در این فصل بیشتر روی کارش تمرکز کند. او بعد از پشت سرگذاشتن یک فصل خوب حالا باید ثابت کند که نتایج سال گذشته اتفاقی نبوده و این موضوع فقط با نتیجه گرفتن امکان‌پذیر است. منصوریان کمتر از ۲ هفته دیگر باید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی امارات بازی کند. مسابقه‌ای که نتیجه گرفتن در آن نفت را به جمع ۴ تیم پایانی می‌برد و می‌تواند منصوریان را به یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ ایران تبدیل کند.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس