کد خبر 452801
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: من شب گذشته اصفهان نبودم و بازی پرسپولیس و سپاهان را از تلویزیون دیدم و نظری هم در مورد داوری این بازی ندارم.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در مورد اینکه چرا شورای تامین استان خوزستان با تغییر زمان دربی خوزستان مخالفت کرده گفت: به نظرم اگر این مسابقه ساعت 20 و 30 دقیقه امشب برگزار شود خیلی خوب است زیرا از شدت گرمای هوا کم می‌شود و بازیکنان و تماشاگران در رفاه بیشتری قرار می‌گیرند و علت مخالفت با تغییر زمان این بازی را نمی‌دانم. شب گذشته نیز با استاندار محترم خوزستان در این مورد صحبت کردم و ایشان گفتند که امروز در این مورد تصمیم گیری می‌شود امیدوارم که هر چه زودتر در مورد زمان این بازی تصمیم گیری و اعلام شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه بازی سپاهان و پرسپولیس را در اصفهان دیده یا نه و نظرش در مورد داوری این مسابقه که بحث های زیادی داشت،چیست، گفت: من اصفهان نبودم و این مسابقه را از طریق تلویزیون تماشا کردم و در مورد بحث داوری هم بارها گفته‌ام که مسایل داوری به سازمان لیگ ارتباطی پیدا نمی‌کند و مسئولان کمیته و دپارتمان داوری خودشان داوری‌ها را چیدمان می‌کنند و خودشان نیز پاسخگوی مسایل داوری خواهند بود. من اظهار نظری در مورد داوری انجام شده در بازی پرسپولیس و سپاهان ندارم، هرچند این داوری مورد اعتراض جدی هواداران بود.

مهدی تاج با اشاره به میزبانی هیات های فوتبال در لیگ برتر و برگزاری مسابقات، گفت: هیات‌های فوتبال به نمایندگی از سازمان لیگ در سراسر کشور عمل می‌کنند و 5 درصد از درآمد کل فوتبال هم به همین دلیل به آنها اختصاص داده می‌شود. امیدوارم هیات‌های فوتبال اگر کم و کسری در برخی ورزشگاه‌ها وجود دارد را هرچه سریع تر برطرف کند و موجب نگرانی هواداران و فوتبال‌دوستان نباشند و خود هیات‌های فوتبال هم پاسخگوی مسایل پیرامونی باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    مبارکتون باشه آقای سپاهان!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس