کد خبر 452683
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

هافبک ۳۳ ساله باشگاه اولاندوسیتی آمریکا و مهاجم زنیت روسیه بار دیگر به اردوی تیم ملی فوتبال برزیل دعوت شدند.

به گزارش مشرق، کارلوس دونگا سرمربی تیم برزیل از کاکا، هالک و لوکاس مورا دعوت کرد تا سلسائو را در دو دیدار دوستانه مقابل کاستاریکا و آمریکا که ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، همراهی کنند.

این برای نخستین بار است که هالک و مورا از زمان بازگشت دونگا روی نیمکت برزیل می‌توانند پیراهن تیم کشورشان را بر تن کنند.

کاکای 33 ساله که هم‌اکنون عضور باشگاه اولاندوسیتی است و 89 بازی ملی نیز در کارنامه دارد، آخرین بار در سپتامبر 2014 در دیدار با ژاپن برای برزیل بازی کرد و نتوانست جایی در ترکیب نهایی سلسائو در جام ملت‌های آمریکای جنوبی داشته باشد.

نکته مهم در لیست اعلام شده از سوی دونگا بازگشت دانیلو، لوئیز گوستاوو و اسکار است که به دلیل مصدومیت نتوانستند در کوپا آمریکا به میدان بروند.

برزیل 5 سپتامبر (14 شهریور) در ورزشگاه رد بول به مصاف کاستاریکا می‌رود و 9 سپتامبر نیز در فاکس‌بورو برابر آمریکا به میدان خواهد رفت.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: جفرسون (بوتافوگو)، مارسلو گروهه (گرمیو)، آلیسون (اینترناسیونال)

مدافعان: داوید لوئیز (پاری‌سن‌ژرمن)، مارکینیوس (پاری‌سن‌ژرمن)، میراندا (اینتر)، گابریل پائولیستا (آرسنال)، دنی آلوس (بارسلونا)، فیلیپه لوئیس (اتلتیکومادرید)، دانیلو (رئال مادرید)، داگلاس سانتوس (اتلتیکو مینیرو)

هافبک‌ها: لوئیز گوستاوو (وولفسبورگ)، فرناندینیو (منچسترسیتی)، الیاس (کورینتیانس)، رامیرس (چلسی)، ویلیان (چلسی)، لوکاس لیما (سانتوس)، کاکا (اورلاندوسیتی)

مهاجمان: روبرتو فیرمینو (لیورپول)، نیمار (بارسلونا)، لوکاس مورا (پاری‌سن‌ژرمن)، هالک (زنیت)، داگلاس کاستا (بایرن مونیخ)

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس