کد خبر 452657
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

یکی از گروه‌های مردمی از بروز شکاف‌های گسترده و جدایی در صفوف گروه تروریستی تکفیری داعش به سبب کمبود موادغذایی در فلوجه خبر داد.

 به‌ گزارش مشرق، شبکه الفرات اعلام کرد: واحد اطلاعات "سرایاالجهاد" شاخه نظامی جنبش الجهاد و البناء از نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکید کرد شکاف‌های گسترده و جدایی در داخل صفوف باندهای تروریستی داعش به سبب کمبود منابع غذایی آنها در داخل فلوجه در نتیجه تشدید محاصره این گروه تکفیری در داخل شهر رخ داده است.

در بیانیه ای این نیروهای مردمی آمده است سرکردگان داعش، لوازم و وسایل جنگجویانشان را پس از فرار اکثر آنها به مناطق صحرایی الانبار مصادره کرده  اند.

داعشی‌ها 17 نفر دیگر را در موصل و بیجی قتل عام کردند

خبر دیگر این‌که تروریست‌های تکفیری در ادامه جنایات خود علیه قشرهای مختلف مردم عراق، 17 شهروند را در موصل و بیجی اعدام کردند.

از سوی دیگر سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق با محکوم کردن جنایت هولناک امروز تروریست‌های تکفیری در شهرک صدر که دست کم 77 کشته و 200 زخمی به جا گذاشت، تاکید کرد انفجار شهرک صدر بیانگر وحشی گری تروریسم و افکار خصمانه و بیمار تروریست‌هاست.

کشته شدن بیش از 70 داعشی و کشف ده‌ها بمب در مناطق مختلف

در ادامه عملیات نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امنیتی علیه تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف از جمله الانبار، بیش از 70 داعشی کشته شدند.

منابع عراقی اعلام کردند بیش از 70 داعشی در مناطق عملیاتی الانبار، بغداد و سامراء کشته و ده‌ها بمب کشف و خنثی شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی همچنان به عملیات پاکسازی استان الانبار از لوث تروریست‌های تکفیری و پیشروی خود به سمت اهداف ترسیم شده ادامه می دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس