کد خبر 452635
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انتظار دارد راه‌آهن مقابل این تیم روی به ضدحمله بیاورد.

به‌گزارش مشرق، تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما از نتایج این تیم در بازی‌های گذشته خبر داریم و خودمان را برای بازی با راه‌آهن آماده کرده‌ایم. می‌دانیم که راه‌آهنی‌ها خوب دفاع می‌کنند و به همین دلیل انتظار داریم چشم به ضدحملات داشته باشند.

وی افزود: بعد از بازی با گسترش فولاد تمرینات‌مان را به طور جدی پیگیری کرده و آماده دیدار مقابل راه‌آهن هستیم. به دلیل اینکه باید در 90 دقیقه نهایت تلاش خود را به کار بگیریم نمی‌توانیم خود را برنده بدانیم، اما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سه امتیاز را مال خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص ارزیابی خود از تیم راه‌آهن و اتفاقات رخ داده برای این تیم، گفت: من از این اتفاقات خبر ندارم، اما این را به خوبی می‌دانم که راه‌آهن در دو هفته گذشته نتایج خوبی را گرفته است. راه‌آهن تیم خوبی است و بازی فردا مقابل این تیم برای ما سخت است.

اولیویرا تصریح کرد: اینکه مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم برای ما مهم نیست، زیرا همیشه برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب تیمش در دیدار مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: ما هر روز از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی سعی می‌کنیم در شرایط بهتری قرار گیریم. در تمریناتی که هفته گذشته داشتیم من از عملکرد تک‌تک بازیکنانم راضی بودم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تأکید کرد: خوب کار کردن بازیکنان در تمرینات کار من را برای انتخاب بازیکنان ثابت سخت کرده است، اما فردا هر اتفاقی که بیفتد از کار بازیکنانم راضی هستم.

اولیویرا در خصوص هواداران این تیم گفت: همیشه گفته‌ام که هواداران روح تیم هستند، ولی نمی‌دانم آنها به چه دلیل در دو دیدار گذشته ما استقبال چندان خوبی نداشته‌اند. آنها هر چقدر هم کم باشند باز هم ما را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: ما هیچگاه تنها نبودیم و من مطمئنم که این روند نیز ادامه خواهد داشت، ما باید خوب کار کرده و نتایج خوبی بگیریم تا دل آنان را شاد کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد مصدومان این تیم برای بازی فردا گفت: برای دیدار مقابل راه‌آهن ما مصدومی نداریم و آن دو بازیکنی که مصدومیتی جزیی داشتند نیز به بازی فردا می‌رسند.

اولیویرا تصریح کرد: تمام بازیکنان سرباز ما به غیر از احمد عبداله‌زاده هنوز به ریتم بازی تراکتورسازی عادت نکرده‌اند و به دلیل اینکه همه بازیکنان ما یکجا به تیم اضافه نشده‌اند باید کمی بیشتر در کنار یکدیگر بازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم بازیکنانی را که سال گذشته بازی می‌کردند به همراه بازیکنان سرباز به میدان بفرستیم تا تیم تعادل خود را حفظ کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس