کد خبر 452346
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

دكتر ماشااله رضايي از بيماران دياليزي درخواست كرد حتما در بدو ورود به هر كدام از شهرهاي زيارتي عراق به يكي از درمانگاه ها و مراكز پزشكي هلال احمر مراجعه كرده تا براي انجام دياليز اين زائران با مراكز پزشكي عراق هماهنگي به عمل آيد. برخي از زائران بيمار به اشتباه به نيت گرفتن شفا ، داروهاي خود را ترك مي كنند كه اين كار باعث تشديد بيماري و ايجاد مشكلات فراوان براي خود و ديگر همسفرهاي خود خواهد كرد.

 به گزارش مشرق، دكتر ماشااله رضايي نماينده مركز پزشكي هلال احمر در عراق اظهار داشت: زايران عزيز براي پيشگيري از سرماخوردگي، گرمازدگي و اسهال و استفراغ لازم است به توصيه هاي پزشكي توجه داشته باشند.

دكتر ماشااله رضايي اظهار داشت: درمانگاه هاي اين مركز جهت رفاه حال زائران به صورت شبانه روز به زائران خدمات پزشكي و درماني ارائه مي ‌كند؛ ولي انتظار داريم كه زايران بيش از اين مراقب سلامتي خود باشند تا گرفتار برخي بيماري‌ها نشوند.

حضور كمتر در ساعات گرم روز در بيرون از هتل و اماكن زيارتي، شستن دستها قبل و بعد از غذا، عدم استفاده از آب و مواد غذايي غير بهداشتي، عدم مصرف آب يخ و قرار گرفتن در مسير مستقيم كولر در هنگام ورود به هتل، مصرف زياد مايعات و ميوه هاي فيبردار و همراه داشتن داروهاي مورد نياز خود به مدت دو هفته از توصيه هايي بود كه نماينده مركز پزشكي حج وزيارت هلال احمر ارائه كرد.

دكتر ماشااله رضايي از بيماران دياليزي درخواست كرد حتما در بدو ورود به هر كدام از شهرهاي زيارتي عراق به يكي از درمانگاه ها و مراكز پزشكي هلال احمر مراجعه كرده تا براي انجام دياليز اين زائران با مراكز پزشكي عراق هماهنگي به عمل آيد.

وي ادامه داد: برخي از زائران بيمار به اشتباه به نيت گرفتن شفا ، داروهاي خود را ترك مي كنند كه اين كار باعث تشديد بيماري و ايجاد مشكلات فراوان براي خود و ديگر همسفرهاي خود خواهد كرد .

منبع:حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس