کد خبر 452079
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

یک مقام مسئول در وزارت کار از طرح بهسازی مراکز آموزش مهارت آموزی کشور خبر داد و گفت: اجرای قانون مديريت سبز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق، رهام کیایی اظهارداشت: سازمان فنی و حرفه ای با داشتن بيش از ۷۰۰ مركز مهارت آموزی، وظيفه اجراي دوره هاي آموزشي دولتي مورد نياز متقاضيان در سطح كشور را انجام می دهد كه با هدف افزايش بهره وري در چارچوب سياست راهبردي توسعه و ارتقاي نظام مديريت بهره وري، برنامه نگهداشت، بهسازي و بهينه سازي فضاهاي آموزشي را در دستور كار دارد.

معاون سازمان فني و حرفه اي گفت: برنامه بهسازي و بهينه سازي مراکز آموزشي اين سازمان يكي از برنامه هاي بلندمدت، عملياتي و سالانه سازمان است كه در اين راستا با هدفمند نمودن تعميرات و اولويت بندي آن، اعتبارات به سمت اجراي تعميرات ضروري كه عدم انجام آنها مانعي براي اجراي آموزش است، روانه مي شود.

وي اظهارداشت: برنامه بهسازي و بهينه سازي مراكز آموزشي در راستاي سياست هاي كلي اشتغال و صرفه جويي مُصرح در برنامه هاي ۵ ساله توسعه كشور و بسته اقتصادي مقاومتي و راهبرد اشتغال بسته اجرايي وزارت متبوع و در چارچوب قوانين بودجه سنواتي كشور صورت مي گيرد.

این مقام مسئول در وزارت کار تاکید کرد: اين سازمان ضمن تحقق قوانين و مقررات موضوعه و جاري كشور، اجراي قانون ایمنی و بهداشت محیط کار، قانون جامع حمايت از حقوق معلولان و آئين نامه هاي اجرايي آن، قانون مديريت سبز و غیره را در دستور كار خود دارد.

كيائي افزود: اهتمام به تشكيل كميته هاي صرفه جويي و بهره وري در ادارات كل آموزش فني و حرفه اي و كاربست مصوبات كميته در موضوع نگهداري و تعميرات مراكز، تعیین شاخص های توزیع اعتبار تعمیرات، كنترل كمي و كيفي انجام تعميرات و هزينه كرد، اقدامات صورت گرفته در كاهش مصرف برق آب و گاز در چارچوب قانون مديريت سبز، اطلاع رساني قوانين و مقررات موضوع بهره وري و صرفه جويي و طرح كاهش قدرت برق قراردادي درخواستي متناسب با برق مصرفي در مراكز آموزش فني و حرفه اي؛ از اقدامات سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در بهسازي و بهينه سازي فضاهاي آموزشي است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس