کد خبر 451825
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا به انتقاد از سرمربی فعلی منچستریونایتد پرداخت.

به گزارش مشرق، پدرو، مهاجم ملی‌پوش بارسلونا که فصل گذشته با حضور لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز فرصت زیادی برای خودنمایی در خط حمله تیم فوتبال بارسلونا پیدا نکرد، به دنبال جدایی از این تیم است تا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. در این راستا گفته می‌شود که مقصد بعدی وی لیگ برتر انگلیس است، جایی که حضور وی را به منچستریونایتد نسبت داده‌اند ولی ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان که در سال 1998 زیرنظر فن‌خال در بارسلونا بازی کرده، معتقد است که پدرو باید به وضعیت ویکتور والدس در منچستریونایتد نگاه کند و در تصمیمش تجدیدنظر کند.

هریستو استویچکف که در دوران بازیگری‌اش با بارسلونا پنج بار فاتح لالیگا و یک جام اروپایی شد، در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «Onda Cero» اسپانیا گفت: اگر با من باشد هرگز زیر نظر فن‌خال بازی نخواهم کرد. او مربی حد وسطی است. فن‌خال بارسلونا را خراب کرد و حالا هم در حال تخریب منچستریونایتد است. کاری که فن‌خال با والدس کرد نشان داد که انسان بدی است. امیدوارم پدرو به حرف من گوش کند و بارسلونا را به خاطر منچستریونایتد ترک نکند.

البته این اولین باری نیست که مهاجم پیشین بارسلونا لب به انتقاد از سرمربی پیشین تیم ملی هلند گشوده است. او در ماه مارس بود که در گفت‌و‌گو با روزنامه «اکیپ» فرانسه با اشاره به اینکه دلیل اصلی جدایی‌اش از بارسا در 17 سال گذشته فن‌خال بوده، اظهار داشت: به شخصه احترامی برای فن‌خال قائل نیستم. یک روز که مصدوم بودم، با همسرم به نیوکمپ رفتیم و فن‌خال پیش ما آمد و به همسرم گفت که "تو روی چه حسابی با هریستو ازداوج کردی؟" که همسرم هم در پاسخ گفت "به خاطر اینکه او برنده توپ طلا (عنوانی که به بهترین بازیکن جهان تعلق می‌گیرد) بود". قطعاً جدایی‌ام از بارسلونا در سال 1998 تقصیر فن‌خال بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس