کد خبر 451450
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

‌نماینده کمیته جست‌وجو مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، 13 شهید در بخش‌هایی از این استان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد احراری از برگزاری مراسم وداع با 13 شهید خبر داد و گفت: بعد از گذشت سال‌ها و روزهای متمادی این شهدا بعدازظهر روز گذشته مشهد مقدس شدند.

وی افزود: از این 13 شهید خط شکن، مشخصات سه شهید معلوم و معین شده است که اسامی مبارک آنها به ترتیب شهیدان محمد حصاری، محمدباقر حصاری و محمدرضا قائمی هستند که هر سه شهید قهرمان در منطقه عملیاتی بدر به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.این عزیزان به شهرستان زادگاه خود نیشابور منتقل می‌شوند.10 شهید گمنام دیگر که از شهدای خط شکن هشت سال دفاع مقدس هستند، در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و به طور همزمان در شهرستان‌های برگزیده استان با آنها وداع می‌شود.

وی افزود: پیکرهای پاک دو شهید در شهر زاوین و دو شهید دیگر در شهر ملک‌آباد تشییع می‌شوند. شب قبل از این مراسم نیز در این مناطق مراسم وداع با این عزیزان برپا می‌شود.این شهدا همزمان با تجمع عظیم صادقیون در مشهد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی بر روی دستان آحادمردم مشهد تشییع می‌شوند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس