فیلم‌های سینمایی «دره روشنایی» و «زخم شانه حوا» به مناسبت شهادت امام صادق(ع) سه شنبه ۲۰ مرداد روی آنتن شبکه یک می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ فیلم سینمایی «دره روشنایی» به کارگردانی برنت شیلدز محصول سال 2007 آمریکاست که کریس کلین، گرچن مول و  زاک میلز در آن ایفای نقش کردند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی معناگرا آمده است: یک سرباز آمریکایی پس از پایان جنگ جهانی به خانه باز می گردد و متوجه می شود که مادر و پدرش فوت کرده اند و برادرش هم روستای آن ها را ترک کرده و زمین خانواده آن ها هم توسط دولت به فروش رسیده است، این ماجرا تاثیر بدی در روحیه او می گذارد بنابراین روستای خود را ترک می کند و در کوهستان به دنبال جایی برای زندگی می گردد، دره زیبایی در منطقه ای دورافتاده توجه او را جلب می کند، او وارد روستای جدید می شود اما مردم روستا روی خوشی به یک غریبه نشان نمی دهند، او که ماهیگیر چیره دستی است کم کم با اهالی آنجا آشنا شده و ... 

این فیلم سینمایی سه شنبه ساعت 9 و 30 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.  

همچنین فیلم سینمایی ایرانی «زخم شانه حوا» به کارگردانی حسین قناعت محصول سال 1386 است.

این فیلم موضوعی اجتماعی دارد و در آن آهو خردمند، هومن سیدی، حسین عابدینی، زهیر یاری، سلیمه رنگزن، مالک سراج، محمدرضا قدیریان، مرتضی زارع، فرزاد حاتمیان و پارمیدا اسدی بازی کردند.

فیلم سینمایی «زخم شانه حوا» روایتگر حماسه سازی، اسطوره پروری و در عین حال زخم های پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است.

این فیلم می‌کوشد آینه ای روشن و شفاف در برابر روح بزرگ مادرانی باشد که اگر حماسه، مقاومت و پایداری آن ها نبود، اکنون مام میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می کرد.

این فیلم نیز سه شنبه 20 مرداد حوالی ساعت 16 از شبکه یک پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس