کد خبر 451271
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

مهاجم آلمانی تازه وارد بشیکتاش قصد دارد بعد از از دست دادن جام جهانی، دیگر هیچ تورنمنت مهمی را از دست ندهد.

به گزارش مشرق، ماریو گومز با اشاره به اینکه امیدش را برای حضور در جام ملت‌های اروپا 2016 از دست نداده است، به "بیلد آم زونتاگ" گفت:" حضور در جام ملت‌های سال آینده هدف بزرگی برای من است و البته به توانایی‌های خودم برای تحقق این هدف هم ایمان دارم."
این بازیکن که طی دو سال گذشته تنها یکبار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است، افزود:" تلخ‌ترین لحظه دوران فوتبالم زمانی بود که برای حضور در جام جهانی برزیل به تیم ملی دعوت نشدم. البته تا حدودی انتظارش را داشتم چرا که در دوازده ماه قبل از این تورنمنت ، مجموعا هشت ماه مصدوم بودم. اما وقتی هفت سال پیاپی عضو ثابت تیم ملی بوده باشی، بعد به علت مصدومیت جام جهانی را از کف بدهی تحملش واقعا سخت است."
گومز که بعد از حضوری ناموفق در فیورنتینا اخیرا به تیم بشیکتاش ترکیه پیوسته است، در مورد انگیزه‌اش برای حضور در جام ملت‌های آتی گفت:" من به یک چالش جدید نیاز دارم. بنابراین می‌خواهم با عملکردی موفق در تیم فعلی‌ام، مسئولان تیم ملی را به دعوت کردنم مجاب کنم. یواخیم لوو بازی‌های من را دنبال خواهد کرد، بنابراین نحوه ارائه بازی‌ام در بشیکتاش قطعا سرنوشت‌ساز خواهد بود."
او درمورد انتقاداتی که بابت رفتنش به استانبول از وی می‌شود هم اظهار داشت:" قطعا خودم می‌دانم لیگ ترکیه در سطح بوندسلیگا و سری آ و لالیگل و لیگ برتر جزیره نیست. از بیرون که نگاه می‌کنید به نظرتان پسرفت کرده‌ام که از بایرن به فیورنتینا رفتم و سپس سر از ترکیه در آوردم. هر کس حق دارد هر چه دلش می‌خواهد بگوید اما من صد درصد پای این تصمیمم ایستاده‌ام و آگاهانه دست به این انتخاب زدم. قصد دارم با بشیکتاش قهرمان شوم، این نه تنها بلندپروازانه نیست بلکه کاملا دست‌یافتنی و واقع‌بینانه است."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس