کد خبر 451163
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

پویش «#مرد_تشکیلات» با هدف تبیین بایسته‌های فعالیت تشکیلاتی و بررسی تاریخی عصر امام صادق (ع) از این منظر راه اندازی شده است.

 به گزارش مشرق، حضور گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، گوگل پلاس و... از اهداف این پویش مردمی است.

براساس این گزارش، مقام معظم رهبری در سال 59 در رابطه با ابعاد زندگانی امام صادق(ع) می‌فرمایند: امام صادق(ع) مرد مبارزه بود، مرد علم و دانش بود و مرد تشکیلات بود. مرد علم و دانش بودنش را همه شنیده‌اید. محفل درس امام صادق(ع) و میدان آموزشی که آن بزرگوار به وجود آورد، هم قبل از او و هم بعد از او در تاریخ زندگی امامان شیعه بی‌نظیر بود.

همه‌ حرف‌های درست اسلام و مفاهیم اصیل قرآن که در طول یک قرن و اندی به وسیله مغرضان و مفسدان یا جاهلان تحریف شده بود، همه‌ آنها را امام صادق(ع) به شکل درست بیان کرد. اما مرد مبارزه بودنش را کمتر شنیده‌اید. امام صادق(ع) مشغول یک مبارزه‌ی دامنه‌دار و پیگیر بود.

ایشان در ادامه سخنان‌شان تاکید می‌کنند: اما بعد سوم مرد تشکیلات بودن امام صادق(ع) است که یک تشکیلات عظیمی از مؤمنان خود از طرفداران جریان حکومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا به وجود آورده بود.
پویش مردمی «مرد تشکیلات» به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
علاقمندان جهت حمایت از  این پویش به آدرس صفحه رسمی پویش«مرد تشکیلات» در اینستاگرام: https://instagram.com/mardetashkilat/ مراجعه کنند.

*مجله الکترونیکی «#مرد_تشکیلات» منتشر شد

مجله الکترونیکی «#مرد_تشکیلات» همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سالگرد شهادت امام صادق توسط پایگاه اطلاع رسانی روضه نیوز منتشر شد.

این مجله با هدف تبیین شاخص‌ها و بایسته‌های تشکیلات از نگاه امام صادق و با آثار و گفتارهایی از امام خمینی، امام خامنه ای؛ آیت الله بهشتی، آیت الله مجتبی تهرانی و ... از امروز فعال و در دسترسی کاربران قرار گرفت.

علاقه‌مندان برای دریافت مجله به اینجا مراجعه کنند.

منبع: روضه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس