مراسم سی وسومین دوره فارغ التحصیلی خلبانان pc-7با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

به گزارش مشرق، امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم که با حضور فرماندهان، مسئولین، پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و خانواده دانشجویان خلبانی برگزار شد، طی سخنان کوتاهی گفت: منتظران حضرت مهدی (عج) همواره باید خود را آماده برای مبارزه با زورگویان کنند و یک چهره مصمم از قدرت و اقتدار برای متجاوزین و زورگویان داشته باشند.

وی حسن خلق، داشتن ادب و عمل نیک را از دیگر ویژگی منتظران امام عصر(عج) دانست افزود: اما منتظران واقعی در برابر مظلومان چهره ای رئوف و مهربان دارند.

امیرشاه صفی همچنین اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به ما زور نگویند باید همواره قوی باشیم و گرنه محبور خواهیم شد که زورگویی زورگویان را بپذیریم.

براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی به ارائه گزارشی در خصوص این دوره آموزشی پرداخت.

در ادامه درجه و نشان خلبانی توسط فرمانده نیروی هوایی به دانشجویان فارغ التحصیل اعطا و از خانواده های معظم شهدا و تعدادی از معلم خلبانان نمونه با اهداء هدایایی تقدیر بشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس