کد خبر 450513
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد اینکه شایعات فراوانی درباره روی کار آمدن سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ به جای او مطرح می‌شود، طبیعی است.

به گزارش مشرق، مانوئل پیگرینی روز گذشته (جمعه) قرارداد خود را با منچسترسیتی تا پایان فصل 17-2016 تمدید کرد تا به شایعاتی که درباره برکناری او در پایان فصل آینده و روی کار آمدن پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ به جای وی وجود دارد، پایان داده شود. پیگرینی اما می‌گوید انتشار این شایعه طبیعی است، چرا که مسئولان هر تیمی در دنیا دوست دارند مسئولیت هدایت بازیکنان‌شان را به گواردیولا بسپارند.

پیگرینی با اذعان به اینکه تمدید شدن قراردادش تا زمانی که نتواند باشگاه را به اهدافش برساند، بی‌ارزش است، گفت: شما می‌توانید قراردادتان را 10 ساله تمدید کنید، اما بعد از چهار ماه اخراج شوید. زمانی که دو طرف راضی باشند، قراردادها تمدید می‌شوند. مالکان باشگاه از عملکرد ما راضی هستند. من هم راضی هستم، پس تکلیف ما درباره آینده مشخص است.

پیگرینی ادامه داد: بدون شک پپ گواردیولا مربی است که هر تیمی در دنیا می‌خواهد او مربی‌اش باشد. به خاطر حضور تکسیکی بگرستاین (مدیرورزشی اسپانیایی پیشین بارسلونا) در منچسترسیتی، شاید شایعاتی که درباره مربیگری او در تیم ما وجود دارد، بیشتر است اما این موضوع در رابطه من با باشگاه هیچ خدشه‌ای وارد نمی‌کند. من فصل پیش هم به شنیدن چنین شایعاتی عادت داشتم. در مورد آنچلوتی هم چنین شایعاتی وجود داشت و حرف از عقد یک پیش‌قرارداد با او بود. یورگن کلوپ هم در بین گزینه‌ها قرار داشت. من می‌دانم که خیلی‌ها ممکن است چه تصوری داشته باشند.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر اضافه کرد: من فکر می‌کنم که می‌توانم برای مدتی طولانی مربی من‌سیتی بمانم، اما پیش‌بینی اینکه چه نتایجی کسب خواهم کرد، غیرممکن است. ما حرفه خود را می‌شناسیم، اما نمی‌دانیم که در دو سه سال آینده یا در دراز مدت چه اتفاقی خواهد افتاد. به نظرم خیلی مهم است که این فصل تمرکز خود را حفظ کنیم و اینطور تصور نکنیم که این فصل برای ما تنها جنبه یک فصل در حال تغییر را دارد.

پیگرینی اعتراف کرد که در فصل جدید باید جام ببرد تا موفق قلمداد شود و یکی از لازمه‌های رسیدن به این هدف داشتن خط دفاع قوی‌تر برای کاهش تعداد گل‌های خورده در قیاس با گل‌های خورده‌ای است که سیتی در فصل گذشته داشت.

وی تأکید کرد: به نظر من یک تیم بزرگ زمانی می‌تواند بگوید یک فصل خوب داشته است که جام ببرد. شما نمی‌توانید بگویید که فصلی بسیار خوب داشته‌اید اگر هیچ چیزی نبرید. برای ما مهمترین چیز کسب جام است و پس از آن بازی به شیوه‌ای که من دوست دارم. فصل پیش ما در 38 بازی 38 گل خوردیم که واقعاً زیاد بود. برای قهرمانی در لیگ شما باید حداکثر 31 گل خورده داشته باشید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس