کد خبر 450495
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عدم حذف یارانه تمام خارج‌نشین‌ها خبر داد و در باره علت آن گفت: برخی از این افراد، کارگرانی هستند که در کشورهای حاشیه خلیج فارس کار می‌کنند.

به گزارش مشرق، سید ابوالحسن فیروزآبادی با اشاره به اینکه در این مرحله از حذف یارانه افراد پردرآمد، بنا بر حذف تمام خارج‌نشینان یارانه‌بگیر نیست، اظهار داشت: قرار بر قطع یارانه همه خارج‌نشینان نیست، چرا که برخی از آنها، کارگرهای اعزامی به کشورهای حاشیه خلیج فارس برای کارکردن و هستند و ارزآوری دارند.

وی افزود: این افراد جزء اقشار ضعیف جامعه به حساب می آیند که یارانه آنها در شرایط فعلی حذف نخواهد شد، بنابراین شناسایی این افراد هم بسیار دشوار است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اگر یارانه افراد خارج‌نشین نیازمند که اکثراً کارگرها را شامل می‌شوند، حذف شده باشد، برقرار می‌کنیم، گفت: فعلاً درباره معوقات یارانه‌ای افراد حذف‌شده تصمیمی گرفته نشده است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعدادی از افراد حذف‌شده مجدداً به چرخه دریافت یارانه بازگشته‌اند، گفت: 17 هزار خانواری که یارانه‌شان اول قطع و بعدا برقرار شده بود، در فرصت بسیار کوتاهی شناسایی شدند.

به گزارش فارس، علی ربیعی پیش از این در یک برنامه از حذف دو میلیون یارانه‌بگیر ثروتمند تا پایان مرداد خبر داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    آقای فیروز آبادی من برای ثبت نام دریافت یارانه موفق نشدم پسرم که بعد از شش ماه ازدواج کرد وهم اکنون کار ندارد وقتی برای دریافت یارانه به فرمانداری نوشهر مراجعه کرد گفتند چون سرپرست خانواده انصراف داده است شما هم نمی توانید یارانه دریافت کنید حال اینکه خود ایشان سرپرست خانواده می باشد و در داخل کشور هم است وبیکار چه کار کند مانند دیگر شهروندان ایرانی از این مزایا استفاده کند
  • ناشناس ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    واقعا که اینم یه جوریه بعد یارانه ما رو حذف کردن که به هر کی می گم شاخ در میاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس