کد خبر 450455
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به نظر کاپیتان پیشین توپچی‌ها، تنها چیزی که این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ‌برتر انگلیس کم دارد، یک مهاجم نوک در حد مهاجم فرانسوی رئال‌مادرید است.

به گزارش مشرق، تیری آنری می‌گوید اگر آرسنال در سه هفته باقیمانده تا پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی بتواند کریم بنزما را از چنگ مادریدی‌ها درآورد، قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

آنری در گفت‌و‌گو با تاک‌اسپورت اظهار داشت: آرسنال قهرمان لیگ‌برتر می‌شود اگر با کریم بنزما قرارداد ببندد. اکنون در این تیم اولیویه ژیرو تک مهاجم نوک است و با یک مهاجم نمی‌شود قهرمان لیگ شد. به همین دلیل لازم است آرسنال یک مهاجم نوک دیگر بخرد. فکر می‌کنم ژیرو کارش را تا الان خوب انجام داده اما گاهی اوقات لازم است که شما مهاجمی از نوع دیگر داشته باشید و به نظر من اگر آرسنال بتواند بنزما را به خدمت بگیرد، می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و در لیگ قهرمانان اروپا هم به یک باره به یک مدعی جدی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در منچستریونایتد می‌دیدیم که اشلی کول و دوایت یورک و پس از آن، زوج شرینگهام و سولسشایر چگونه با هم همکاری داشتند و خوب کار می‌کردند. شما این کار را فقط با دو مهاجم می‌توانید انجام دهید. بیشتر تیم‌ها اکنون تنها با یک مهاجم بازی می‌کنند، مثل منچسترسیتی با آگرو، اما این تیم فصل پیش قهرمان لیگ نشد. شما به یکی نیاز دارید که در زمان گره خوردن کار، بتواند از میانه میدان خودش را به خط حمله برساند و گلزنی کند.

اولین بازی تیم پیشین آنری در فصل جدید لیگ برتر انگلیس ساعت 17 فردا (یکشنبه) در خانه برابر وستهام برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    اصلاح کنید اندی کول بود نه اشلی
  • رضا ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    این بنز ما خیلی مشتری داره!! ولی حیف بابام نمیفروشدش. میگه هیچی مثل بنزما نمیشه. حتی بنز اونا( یعنی بنز داییم اینا) ایول بنز ما. بنز فقط بنز ماااااااااااااااا ‍!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس