کد خبر 450422
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

استاندار تهران از تمهیدات لازم برای آمادگی در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: بدنبال آن هستیم تا انتخابات را به صورت سالم و با شکوه برگزار کنیم .

تمهیدات استانداری برای برگزاری انتخابات
به گزارش مشرق، سید حسین هاشمی، استاندار تهران با اشاره به آخرین اقدامات در رابطه با برگزاری انتخابات اظهار کرد: بر اساس ستاد انتخاباتی تشکیل شده وزارت کشور، استانداری تهران نیز بر همان اساس ستاد انتخاباتی تشکیل می‌دهد و کارهای مقدماتی نیز انجام شده تا بتوانیم آمادگی و تمهیدات لازم را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه داشته باشیم.

وی در خصوص الکترونیکی شدن انتخابات افزود: این موضوع را در حال حاضر وزارت کشور مورد بررسی قرار می‌دهد و پیشنهاد استانداری نیز همین بوده است و امیدواریم با هماهنگی شورای نگهبان و وزارت کشور این موضوع به زودی جمع بندی و تعیین تکلیف شود.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا استانداری حق دارد از جناح و تشکلی دفاع کند یا خیر؟ تصریح کرد: ما مجری انتخابات هستیم و شرعا موظف هستیم انتخابات را به صورت سالم و با شکوه برگزار کنیم و از آرای مردم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حق الناس است، دفاع کنیم و هیچ کارمند و مسئول استانداری تهران حق طرفداری از یک جناح و یا تشکیل خاصی را ندارد.

هاشمی در ادامه افزود: شکل صندوق‌های انتخاباتی نیز در وزارت کشور با شورای نگهبان در حال هماهنگی است و به محض قطعی شدن اعلام خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس